“DSV Dim4ki Kiah Propa!” Ramai Puas Hati Bila Tengok Reaksi Datuk Vida Kena Sembvr!

Semalam, program Big Stage 2022 melabuhkan tir4inya apabila menyaksikan Elica Paujin merangkul gelaran juara sekali gus membawa pulang wang tunai RM100,000 dan trofi.

Selain persembahan para peserta, h4ngat diperkatakan mengenai babak dimana Kiah Propa memak1 h4mun dan mem4rahi usahawan sensas1 Datuk Seri Vida.

Kiah Propa t4mpil di pentas dengan membawa send.uk dikatakan mewakili suara netizen yang tidak berpuas hati dengan tugas dipikul usahawan itu sebagai Presiden Netizen.

Difahamkan, kemunculan Kiah Propa dipentas adalah untuk mempr0mosikan drama Jangan Menangis Cinta yang sedang ditayangkan di kaca televisyen.

Meskipun hanya gimik untuk mempromosikan drama, namun rata-rata netizen berpuas hati melihat usahan itu dih4mun oleh pelakon berkenaan.

Malah, ramai yang mengucapkan terima kasih di atas gimik berkenaan kerana dalam masa sama mewakilkan kemar4han netizen terhadap Vida.

Sementara itu, Vida yang mengakui terk3jut dengan kata-kata Kiah Propa berkata dia sudah memberikan yang terbaik memikul tugas sebagai Presiden Netizen dalam program berkenaan.

sumber:ttk

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“DSV Dim4ki Kiah Propa!” Ramai Puas Hati Bila Tengok Reaksi Datuk Vida Kena Sembvr!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*