Isu Chris Rock Makana Pen4mpar Will Smith Masa Live, Afdlin Shauki Tampil Beri Pendapat

MEMPERLEK.EHKAN kondisi kepala botak isteri Will Smith iaitu Jada Pinkett yang mengalami mas4lah Alopecia atau kegu.guran rambut, pelawak Chris Rock dilemp4ng pelakon tersebut dalam acara Academy Awards.

Chris atau nama sebenarnya, Christopher Julius Rock berjenaka tentang Jada mempunyai potensi untuk berlakon dalam filem G.I. Jane disebabkan kepala botaknya yang sesuai dengan karakter filem berkenaan namun jenaka tersebut membuatkan Will naik angin.

Will yang tercalon dalam kategori Pelakon Lelaki Terbaik untuk filem King Richard naik ke atas pentas dan melemp4ng Chris kerana tidak berpuas hati dengan mulut celop4rnya.

Disebabkan ins1den tidak dijangka tersebut, siaran langsung Academy Awards yang dipancarkan menerusi saluran Showcase Movies (Astro 413) tergendal4 seketika di Malaysia.

“Tolong jangan sebut nama isteri saya di celop4r kamu,” teriak Will atau nama lengkapnya, Willard Carroll Smith II selepas tangannya ‘terbang’ di wajah Chris.

Sekadar info, isteri Will, iaitu Jada menderit4 masalah kegu.guran rambut kr0nik atau alopecia yang dided4hkan kepada umum sejak hujung tahun lalu.

Afdlin Shauki Tampil Beri Pendapat

“Saya minat will smith dan chris rock. Dan ins1den ni mengej.utkan satu dunia. Kenapa perlu result ke vi0lence. Tak puas hati settle dgn polis atau lawyer la. Aduyai. Kalau kena masuk penjar4 kan sia-sia. Bukti ada live di televisyen.”

Berikut reaksi dari netizan

“Will Smith, contoh Suami Gentleman. Walaupun Jada dah meng4ku cur4ng dengan August pun masih lagi sudi mempertahankan nama baik isteri tercinta. Hebat Cinta Will Smith ni.Dan ini tiada kaitan dengan D4YUS.Jgn terced.uk faham. Ini soal prinsip dan sikap seorang suami. Soal Dayus, soal hu.kum.In other hand, Chris pun hebat juga, dia pun dengan gentleman dan supercool meneruskan amanah emcee yang dipikulnya walaupun ada moment2 awkward di situ. Tapi show must go on…Aku pandang Dan digest scene hebat ini sebagai satu ilham. Ilham utk menjadi insan yang lebih baik. Thanks to both, Chris and Will – You’re guys are ROCK!” tulis seorang netizan

“Dia mgkin rela masuk penjar4 dari marua.h bini diperkotak-katikan. Kalau isteri abg pun kena mcm ni, abg nk senyap? Senyum2? Biarkan org dok kut.uk2 bini abg, satu dunia tngok kot. Sanggup? Well, suami mcm tu kita perlukan. Tak pikiaq panjang teruih boh sedaih demi pertahankan maru.ah isteri. Good job !

“Tu kat luar negara, terbaik n profesional. Law dlm negara gamaknya snyum n ketawa je la. Lawak double meaning pn org duk gelak lg. Lawak kut.uk badan beruniform pn org gelak je coz lawak kn.. Pas tu nk sal4h kn org lain.. Dh ketandusan idea kot. Open minded la tngok mcmana org luar perluaskan seni diorg.. Tind4kan yh dibuat kerana mempertah4nkan mar.uah isteri dia.. Salute to you will.. Ni yg patut diikut.. De berani ke buat mcm tu. Org malukn wife kita di khalayak ramai, kita balas on the spot..”

“Jada ada peny4kit alopecia areata yang memaks4 jada smith tu botak kan kepala. Jadi lawak chris rock kira mcm tak sensit.ive lagi2 kat perempuan yang terpaks4 botak kan kepala. Saya nampak la dimana kemar4han will smith datang. Semuanya berlaku dengan cepat dan culture orang berkulit mereka tidak suka main sam4n2. Bagi je teruss”

kredit: fb afdlin shauki

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Isu Chris Rock Makana Pen4mpar Will Smith Masa Live, Afdlin Shauki Tampil Beri Pendapat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*