Tanya Soalan Macam ‘Tiada Didikan’ Kepada Madammu, Iqbal Tersent4p Dengan Sikap Netizen

Usahawan sensasl, Ahmad Iqbal Zulkefli mendedhkan bahawa dia mendapat kec4man yang te.ruk oleh netizen selepas bertanyakan soalan kepada pengasas kosmetik Noir Health & Beauty, Eriyca Baiduri atau Madammu yang juga penaja utama Anugerah Juara Lagu k3-36 (AJL 36). Iqbal bertanya adakah pernah merasa bosan untuk memberi barangan berjenama mewah.

Beri Penjelasan Selepas teruk Dikec4m

Menerusi Insta Stories, Iqbal memberi penjelasan sebabnya bertanya soalan sedemikian adalah kerana dirinya sendiri rasa penat untuk membeli barangan jenama mewah meskipun dia mampu untuk membelinya.

“Sedih Netizen Fikir Seolah Saya Ini Tiada Didikan”

Tambahnya lagi, Iqbal akui terkejut membaca komen netizen yang memintanya untuk jangan mengganggu Madammu yang sudah berstatus isteri. Malah, Iqbal turut meluahkan rasa sedih dengan sikap netizen seolah-olah dirinya tidak tahu menjaga batas dan menghormati orang lain.

Sekadar info, Eriyca Baiduri atau lebih dikenali sebagai Madammu merupakan pengasas produk kosmetik Noir Health & Beauty. Beliau juga menjadi penaja utama Anugerah Juara Lagu ke-36 (AJL36) yang berlangsung di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Kuala Lumpur pada Mac 2022.

sumber:murai.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Tanya Soalan Macam ‘Tiada Didikan’ Kepada Madammu, Iqbal Tersent4p Dengan Sikap Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*