Netizan Berjaya Rakam Lelaki Berjubah Menungg4ng Motosikal Sambil ‘berdoa’

PETALING JAYA – Gelagat seorang lelaki menungg4ng motosikal sambil tangannya dilihat seperti ‘berdoa’ telah menarik perhatian pengguna jalan raya.

Aksi lelaki lengkap berjubah itu mengingatkan orang ramai tentang bait-bait lagu ‘Cinta Sampai Mat1’ nyanyian artis negara jiran yang kini trending menerusi lirik ‘dengarkanlah disepanjang malam aku berdoa’.

Lebih membah4yakan, lelaki tersebut tidak memakai topi keledar dan hanya memakai serban menutupi kepalanya.

Difahamkan aks1 tersebut dirakam oleh seorang pengguna jalan raya, bagaimanapun tidak dinyatakan dengan tepat lokasi dan tarikh ia dirakam.

Menerusi klip video berdurasi 25 saat itu, kelihatan lelaki terb4bit tidak memegang ‘handle’ motosikal kerana kedua-dua tanganya dilihat seperti berdoa.

Walaupun tidak mengawal motosikal dengan ‘baik’, namun kenderaan itu meluncur laju dan keadaan jalan ketika itu juga tidak ses4k.

Susulan perk0ngsian itu, rata-rata pengguna terhibur dengan aks1 lelaki berkenaan dan pelbagi komen ‘nak4l’ telah ditingg4lkan mereka.

“Doa tak ada roadblock (sek4tan jalan raya), roadtax (cuka1 jalan) dah m4ti,”tulis Pak Brandon Ash.

Turut meningg4lkan komen adalah seorang lagi pengguna dikenali sebagai Mat Rock Jalanan.

“Aks1 ini mengingatkan saya masa mula-mula dapat motosikal dulu, selalu lepas tangan untuk mengimbang b4dan, sekali acc1dent (kemalangan) lepas tu ser1k,”katanya.-KOSMO! ONLINE

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Netizan Berjaya Rakam Lelaki Berjubah Menungg4ng Motosikal Sambil ‘berdoa’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*