GeI1 Baca Perbualan Wassap Antara Syamsul & Kekaslh Gel4pnya! Ini Siapa Sebenarnya Ira Kazar

Selepas empat tahun memend4m rasa, pelakon Puteri Sarah akhirnya mendedhkan identiti wanita kaki sond0l yang selama ini menjadi pengac.au, sehingga perkahwinannya dengan pelakon dan juga pengarah, Syamsul Yusof ber4ntakan.

Sarah atau nama lengkapnya Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin, 36, berkata wanita terb4bit merupakan anak kepada seorang pelakon veteran.

Kata ibu kepada dua cahaya mata itu, selama ini dia hanya mendiamkan diri apabila dig4nggu individu yang bersembunyi di sebalik puluhan akaun Instagram p4lsu serta komen-komen menyak1tkan hati.

Luah pelakon drama Mela5tik Ke Hatimu itu, selama ini dia mendiamkan diri kerana mahu menjaga nama baik keluarga. Namun akhirnya terpaks4 mendedhkan perkara tersebut selepas mendkwa Ira telah menc4bar tahap kesabarannya.

“Selama ini saya diam sebab mahu jaga nama baik keluarga. Tapi kali ini awak sudah melamp4u. Siap cakap tentang anak-anak saya. Awak orang luar tidak perlu masuk campur.

“Cukupkan awak ganggu saya. Empat tahun saya menanggvng,” katanya.

Dalam perk0ngsian terkini, Puteri Sarah ada memuatnaik perbualan ringkas yang dipercayai milik Ira Kazar di IG Story, “semalam, benda gel1 macam ni pun nak bagi dekat orang yang you tak kenal. Cukuplah you pernah share dengan I sebelum ini.

“Orang tak ada m4ruah macam Ira Kazar memang suka tunjuk screenshot whatsapp nak bagitahu bangg4 dengan pencapaian dia dapat ramp4s suami orang. Tahniah! Tu je ke kau mampu?”, tulisnya mendedhkan perkara berikut.

Itulah perbualan whatsapp yang dikatakan Puteri Sarah antara suaminya dan Ira Kazar.

Siapa Ira Kazar?

Gadis ini adalah anak perempuan kepada pelakon veteran, Kazar. Gaya fesyen dan penampilannya dikatakan mirip Avril Lavigne membuatkan dia juga punya peminatnya sendiri.

Tidak kurang juga dengan pelbagai kontr0vers1 yang dicetvskan membuatkannya seringkali tular di laman sosi4l dan menjadi perhatian serta bualan net1zen.

Sebelum ini, Ira pernah menjadi bualan hang4t di Internet apabila dia merakamkan aksi gel3k dengan gaya s3kksi berlatarkan lagu berjudul One Dance nyanyian Drake.

Video berdurasi 30 saat yang dik0ngsikan itu telah membuatkan namanya tersenarai dalam carian “Ira Kaza” menjadi trending di Twitter.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh IK (@irakaza)

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh IK (@irakaza)

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh IK (@irakaza)

Sumber : Instagram Puteri Sarah, Azhan.co

Be the first to comment on "GeI1 Baca Perbualan Wassap Antara Syamsul & Kekaslh Gel4pnya! Ini Siapa Sebenarnya Ira Kazar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*