“Sembang Macam Pandai..” Puteri Sarah guna khidmat 2 peguam ‘hadap’ kaki sond0l, Tak Sangka Ini Reaksi Ira Kazar

Kontrovers1 melibatkan pelakon terkenal, Puteri Sarah Megat Kamaruddin melibatkan rumah tangganya yang dikatakan diganggu pihak ketiga menjadi perbualan ramai sejak beberapa minggu kebelakangan ini.

Hal tersebut berlaku setelah pelakon berkenaan mendedahkan nama anak kepada aktor senior Kazar Saisi iaitu Ira Kazar yang dikatakan cuba mengganggu suaminya serta memberikan pelbagai ugu.tan menerusi media sos1al sejak 4 tahun lepas.

Guna khidmat 2 peguam. Perkara itu dipan4skan lagi dengan pended4han yang dibuat oleh bekas rakan kepada Ira yang mendakw4 perangai selebriti muda itu memang tidak pernah berubah dan kini Puteri Sarah pula menjadi mngs4 ‘kelic1kan’ dalam mengejar lelaki.

Disebabkan tidak tahan dengan segala g4ngguan sehingga mengakibatkan rumah tangganya berada di hujung t4nduk, Puteri Sarah dilihat bakal mengambil tind4kan apabila memaklumkan menerusi Insta Story akan menggunakan khidmat dua orang peguam bagi berhadapan dengan perempuan tersebut.

“Sembang macam pandai”

‘Kita pakai 2 lawyer lah. Ke pakai 10 lawyer mcm Siti Bainun. Cacing h4lus macam ni, dua pun cukuplah”-Puteri Sarah

“OK next! Kita pakai dua lawyer lah. Ke pakai 10 lawyer macam Siti Bainun. Small worm like this 2 pun cukuplah,”

“Ss I dapat sembang macam pandai. You do not know the real world sweety. Jangan nanti kena isytihar bankrup tinggal bawa jambatan,” tulisnya.

Terdahulu, Puteri Sarah telah mendedahkan yang Ira Kaza telah meng4nggunya dengan membuat pelbagai akaun p4lsu di media sosial dan meningg4lkam mesej-mesej yang meny4kitkan hati.

Dia juga mendakw4 wanita itu seperti tidak tahu malu kerana mengac4u suami orang sedangkan sudah mempunyai kekasih hati.

Sekadar info, sekitar Februari lalu, Sarah mendedahkan bakal mengambil tindakan undang-undang terhadap seorang individu selepas lama memend4m rasa dan bersabar.

Sarah bagaimanapun engg4n mended4hkan indentiti individu dan punca tind4kan serius tersebut terpaks4 diambil.

“Akhirnya, nak sangat sam4n orang yang saya dah lama nak s4man. Ya jumpa kau di mahkamah,” tulisnya.

Mesti anda tertanya-tanya, siapa Ira Kazar? Gadis cantik ini adalah anak perempuan kepada pelakon veteran, Kazar. Siapa sangka pelakon lagenda, Kazar Saisi mempunyai seorang anak gadis yang begitu cantik sekali.

Gaya fesyen dan penampilannya dikatakan mirip Avril Lavigne membuatkan dia juga punya peminatnya sendiri. Tidak hair4nlah menjadi tumpuan, apatah lagi daripada sang jejaka.

Tidak kurang juga dengan pelbagai kontrovers1 yang dicetu5kan membuatkannya seringkali tular di laman sos1al dan menjadi perhatian serta bualan netizen. Jika anda masih ingat, sebelum ini Ira pernah menjadi bualan sensas1 di media sos1al gara-gara aksi geleknya yang seks1 berlatarkan lagu One Dance nyanyian Drake. Kerana video kontrovers1 selama 30 saat itu menjadikan carian namanya “Ira Kaza” trending di laman mikro Twitter.

Kini, kontrovers1 sekali lagi tercetvs disebabkan Puteri Sarah dengan sebuah posting di instagram “Di bulan baik ini saya doakan kalian berdua, Ira Kaza dan suami (Syamsul Yusof) saya diberikan hidayah”

Kepada anda yang tertanya-tanya siapakan beliau, berikut kami kongsikan biodata ringkas dan imej terkini.

Biodata Ira Kazar

Nama Penuh: Faghirah Fatini Binti Kazaruddin

Nama Komersial: Ira Kaza

Umur: 27 tahun (2022)

Asal: Kampar, Perak

Ibubapa: Kazaruddin Saisi / Kazar (bapa), Rashidah Latiff (ibu)
Adik-Beradik: Anak ke-4 dari 5 beradik. (Melor Hariante, Yasmin Mariante, Elya Amirul Naim, Faghirah Fatini dan Adam Amirul Latiff)

Bangsa: Melayu

Agama: Islam

Warganegara: Malaysia

Instagram: @irakaza

Twitter: @IraKaza

Koleksi imej terkini

Sebelum ini, kisah rumah tangga Puteri Sarah itu didakw4 dil4nda bad.ai sehingga mereka sudah lama tidak tinggal sebumbung.

Malah, Puteri Sarah juga mendakw4 suaminya itu tahu punc4 hubungan mereka dingin.

Untuk rekod, Puteri Sarah dan Syamsul berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata.

Sumber : omm

Be the first to comment on "“Sembang Macam Pandai..” Puteri Sarah guna khidmat 2 peguam ‘hadap’ kaki sond0l, Tak Sangka Ini Reaksi Ira Kazar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*