“Selangor ada chef Ammar, Kelantan ada Syahmi Sazli”- Netizen

Sepanjang ramadan tahun 2022, banyak makanan yang dijual untuk juadah berbuka puasa viral dikongslkan oleh pembeli. Ada pelbagai kisah menarik yang dikongslkan dan juga sebaliknya.

Antara yang begitu hangat mendapat sambutan merupakan nasi Arab daripada Cef Ammar Ali dimana ramai pelanggan s4nggup beratur panjang demi mendapatkan nasi Arab dijualnya.

Namun begitu itu cerita mengenai nasi, Youtuber dan pengarah terkenal Syahmi Sazli pula tidak semena-mena h4ngat diperkatakan sejak beberapa hari ini kerana air yang dijualnya juga antara yang menjadi ‘ters0hor’ sehingga mendapat pelanggan yang s4nggup beratur panjang.

Terdahulu, Syahmi Sazli tular dengan menerima pujian ramai kerana berniaga air meskipun ramai mengetahui kejayaannya di Youtube mahupun sebagai pengarah filem lalu menyebabkan dia dipuji seorang yang sangat humble.

Dalam pada itu, meny4ksikan pula hantaran video terbaru Syahmi Sazli di Instagram, dia melu4hkan rasa syukur apabila jualan air mendapat sambutan sehingga habis 860 tin susu.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Syahmi Sazli (@syahmisazli)

Hantaran video oleh Syahmi Sazli tersebut tidak sekadar menarik perhatian ramai dengan sikap humble dirinya m4lah air yang dijual juga dipuji apabila tidak mudah tawar malah boleh diminum sehingga ke sahur.

sumber:hcl

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Selangor ada chef Ammar, Kelantan ada Syahmi Sazli”- Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*