“Yang penting ‘confident’ dik,” – [VIDEO] Gelagat kanak-kanak laung azan tarik perhatian ramai

Tidak dinafikan kadang-kadang telatah kanak-kanak boleh membuatkan kita ketawa bila melayan karenah mereka. Sesekali bila melayan telatah mereka, kita akan merasa lega dan terasa tekanan akan hilang bila berdepan dengan kanak-kanak yang comel dan petah bercakap.

Kadangkala, kanak-kanak yang berusia 6 tahun ke atas pun masih belum petah berbicara tetapi jika kanak-kanak tersebut cerdik dan selalu bersembang dengan ibu bapa mereka, maka kanak-kanak itu akan cepat petah berbicara dengan baik tanpa kesalahan sebutan.

Menerusi satu video tular di laman Instagram yang dimuat naik oleh jentikhati, dapat dilihat seorang kanak-kanak berdiri di samping beberapa pemuda, difahamkan bertujuan untuk menunaikan solat.

Apa yang mencvri perhatian ialah tindakan kanak-kanak tersebut yang petah melaungkan azan, namun dalam durasi agak lama.

“Alahai.. Pandainya dia azan. Setengah jam juga lah tunggu dia habis azan. Ketar lutut tunggu adik bilal habiskan azan,” kata jentikhati di ruangan kapsyen.

Video:

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 102k tontonan, 12.1k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata memuji kanak-kanak tersebut.

Komen netizen:

Sumber ig jentik hati via Sinar Viral

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Yang penting ‘confident’ dik,” – [VIDEO] Gelagat kanak-kanak laung azan tarik perhatian ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*