Dua svspek seret penyampai berita TV3 dah kena cekvp. Rupanya ini hubungan mereka berdua

Penyampai berita, Khairul Rizuan Azizan ceder4 akib4t dis3ret ketika cuba mengej4r penjen…ayah yang memec4hkan tingkap kereta miliknya di Damansara Perdana, di sini, hari ini.

Dalam kejadian jam 3.40 petang itu, Khairul Rizuan, 34, mengalami luk4 di tangan, jari kanan serta lutut kanan akib4t diser..et kereta Perodua Myvi dipandu suspek yang bertind4k melarikan diri.

Katanya, ketika kejadian, dia meletakkan kereta Honda City miliknya di tepi jalan untuk ke sebuah kedai serbanek4 di lokasi terb4bit.

“Sebaik tiba kedai serbaneka itu, saya mendapati premis berkenaan tutup dan kembali semula ke kereta.

“Ketika itu, saya melihat seorang lelaki memakai jaket sedang menend4ng tingkap bahagian penump4ng hadapan kereta saya,” katanya.

Beliau berkata, lelaki itu juga dilihat mengambil beg miliknya yang ditingg4lkan di dalam kereta.

“Saya kemudian menjer.it ke arah lelaki terbabit menyebabkannya memb4ling beg itu sebelum mel4rikan diri dengan menaiki sebuah kereta.

“Saya cuba mengejar dan sempat menu.mbuk mukanya yang ketika itu sudah berada di dalam kereta.

“Namun, suspek bertindak mem3cut kereta menyebabkan saya terseret di jalan sebelum dapat melep4skan diri,” katanya yang membuat laporan di Balai Polis Damansara berhubung kejadian

Dua beradik suspek s3ret penyampai berita TV3 dah kena ceku.p

Kuala Lumpur: Dua beradik dit4han bagi membantu sias4tan kes penyampai berita TV3, Khairul Rizuan Azizan yang ceder4 di5eret ketika cuba mengejar penjen4yah yang memec4h tingkap kereta miliknya di Damansara Perdana dekat sini, semalam.

Timbalan Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Supritendan Ku Mashariman Ku Mahmood, berkata, suspek adalah seorang lelaki dan wanita tempatan masing-masing berusia 31 serta 24 tahun ditah4n di satu lokasi di Puncak Alam, Selangor.

Menurutnya, polis juga mer4mpas barang kes dipercayai hasil kejadian s4mun itu termasuk sebuah kereta yang digunakan oleh suspek dalam jen4yah itu.

“Semakan rekod jen4yah l4mpau mendapati suspek lelaki mempunyai empat rekod penyal4hgunaan d4dah, 15 rekod jen4yah dan dua rekod masih disenarai hitam bagi kes penyal4hgunaan d4dah dan sebagai orang dikehendaki dalam kes penyal4hgunaan d4dah.

“Suspek wanita itu pula tidak mempunyai rekod jen4yah lampau,” katanya dalam kenyataan, malam ini.

kredit: hmetro

Be the first to comment on "Dua svspek seret penyampai berita TV3 dah kena cekvp. Rupanya ini hubungan mereka berdua"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*