Walau Helaian RM1, Reaksi Yusuf & Alisa Masa Buka Sampul Duit Raya Undang Seb4k

Sudah semestinya setiap kali tiba musim Hari Raya Aidilfitri, semua golongan termasuklah kanak-kanak mesti teruja kerana pada hari raya, sesi memberi duit raya adalah yang paling ditunggu.

Kanak-kanak antara yang paling gembira bila diberikan duit raya kerana kanak-kanak akan teruja untuk beraya di rumah sanak saudara dan juga rumah kawan-kawan mereka sambil mengumpul duit raya.

Selebriti juga tidak terkecuali apabila anak-anak mereka juga diberikan duit raya. Keterujaan anak selebriti terkenal Hanis Zalikha dan suaminya Haizul Areen iaitu Yusof Iskandar dan Alisa Aisyah yang juga mendapat duit raya mendapat pujian ramai kerana tidak mervngut bila mendapat duit raya sedikit.

Jika kanak-kanak lain mesti tidak suka kerana mendapat duit seringgit tetapi reaksi Yusof dan Alisya yang riang itu sehingga berdoa semoga sesiapa yang memberi mereka duit raya itu dipuji netizen.

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang memuji kecomelan yusof dan Alisha dan ramai juga yang memuji cara didikan pasangan itu yang mendidik anak-anak mereka dengan nilai-nilai murni.

Komen Netizen:

sumber:tiktok hanis zalikha

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Walau Helaian RM1, Reaksi Yusuf & Alisa Masa Buka Sampul Duit Raya Undang Seb4k"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*