Rita Rudaini Kembali Berlakon, Penerbit Harap Netizen Tidak Pert1kai I$u Vksin

Pelakon Rita Rudaini sebelum ini pernah mengaku1 dia dihent4m tervk net1zen gara-gara men0lak untuk mengambil $untikan vaks1n Cov1d-19. Lebih menyed1hkan apabila pr1nsipnya itu di$alah tafs1r banyak p1hak.

Setelah hampir dua tahun tidak muncvl dalam drama baharu g4ra-g4ra men0lak vaks1n, pelakon Rita Rudaini bakal kembali berlakon dalam sebuah karya terb1tan Zeel Pr0duction.

Penerb1tnya, Fadzil Teh atau mesra dipanggil Hj Zil meluahkan rasa tervja apabila Rita akhirnya $etuju untuk terl1bat dalam sebuah telemovie arahan Izuan Mokhtar itu yang bakal memulakan penggambaran tidak lama lagi.

Dalam pada itu, Hj Zil berkata, ada juga sedikit keb1mbangan kemvnculan Rita akan mendapat kr1tikan ramai memandangkan aktres tersebut sebelum ini cukup lant4ng memberi pendapat tentang i$u vaks1n dan meng4ku tidak menerima sebarang svntikan.

Bagaimanapun, katanya, dia tidak dapat menutup mvlut mana-mana p1hak untuk terus bercakap dan apa yang lebih penting adalah pengl1batan Rita kali ini mendapat per$etujuan stesen televisyen serta semua kru produk$i.

“Sebelum menawarkan kepada Rita, saya dan pihak produksi sudah duduk berb1ncang dan mereka semua tidak ada ma$alah untuk bekerja dengan Rita. Malah p1hak stesen tv juga bersetuju untuk penglibatan Rita dalam telemovie itu nanti.

“Saya tahu orang akan bercakap tentang i$u vaks1n dan kita tidak boleh nak tutup mvlut semua orang. Kami sendiri akan berhat1-hat1 agar tidak berl4ku sebarang jangk1tan C0vid-19 ketika penggambaran dijalankan,” jelasnya.

Sumber: Mstar

Be the first to comment on "Rita Rudaini Kembali Berlakon, Penerbit Harap Netizen Tidak Pert1kai I$u Vksin"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*