Terkil4n Bakal Mak Mertua Hin4 Rumah Macam Kand4ng Kambing, Gadis Ini Tekad Bangkit Bina Banglo Sendiri

Restu orang tua menjadi kunci utama sebelum mana-mana individu melangkah ke fasa perkahwinan bersama pasangan masing-masing.

Namun wujud segelintir ibu bapa yang tergamak memandang harta dan kekayaan bakal menantu sebelum dapat merestui hubungan anak mereka.

Di laman Tiktok, seorang wanita membuat luahan mengenai sikap bakal ibu mertua nya yang telah menghin4 dengan menyamakan rumah yang didudukinya macam kandang kambing.

Biarpun terluk4 dengan kata-kata nist4 yang pernah dilafazkan sebelum ini, siapa sangka ia menjadi pendorong untuk membuka lembaran baru yang tidak disangka-sangka.

Ditud.uh mahu menumpang kekayaan bakal mentua

Itulah yang dialami oleh gadis dikenali sebagai Eytamin ini apabila berkongs1 kisah perjalanan hidupnya yang penuh on4k dur1.

Gadis yang dikenali sebagai Etyamin ini berkongs1 kisah perjalanan hidupnya yang penuh onak dur1. Manakan tidak bakal mentua siap menud.uhnya hanya mahu menumpang kekayaan mereka.

Menurut gadis berkenaan, dia akhirnya ditingg4lkan kekasih gara-gara tidak mendapat restu bakal ibu mentua disebabkan rumah yang didiami tidak seindah orang lain.

Bagaimanapun, selepas berbulan bulan kec3wa dan men4ngis, gadis berkenaan mula bangkit mencari membuktikan kemampuan dirinya.

Siapa sangka pada tahun 2022, gadis berkenaan memiliki rumah sendiri sekaligus membuktikan bahawa dirinya bukan mahu menumpang mereka yang pernah mengh.inanya dahulu.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet kagum melihat semangat gadis berkenaan yang bangkit dari h1naan orang.
Malah, menjadikan gadis berkenaan sebagai inspirasi buat mereka untuk keluar dari kata-kata orang.

Be the first to comment on "Terkil4n Bakal Mak Mertua Hin4 Rumah Macam Kand4ng Kambing, Gadis Ini Tekad Bangkit Bina Banglo Sendiri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*