‘Jangan Jadi Penvnggang Agama, Munaflk’ – Mawar Karim Mula B0ngkar Perkara Ini

Usahawan terkenal, Mawar Karim menerusi satu hantaran di laman Instagram meluahkan rasa kes4l dengan tind4kan seorang individu yang dipercayai mahu menj4tuhkannya.

Tindakan melampau

Hanya dikenali sebagai S, Mawar mendakw4 individu berkenaan snggup membuat akaun p4lsu di laman TikTok semata-mata mahu menj4tuhkan kehidupannya termasuklah hal perniagaan dan keluarga.

Tak perlu gigih upah create TikTok fake account semata-mata nak sabot4ge life, business, personal, reputation saya, family dan orang yg tiada kaitan.

Jadi la manusia yang professional, bertauliah. One more jangan jadi penungg4ng agama or mun.afik. Come on, tak perlu berselindung di sebalik nama S.A.M.

Dalam pada itu, ibu kepada seorang cahaya mata ini sempat memberikan am4ran kepada individu berkenaan supaya lebih jujur dan tidak menggunakan agama semata-mata demi kepentingan diri sendiri.

Tidak berdiam diri, Mawar turut sempat menjelaskan mahu berjumpa individu berkenaan di mahkamah bagi menuntut keadilan.

One day orang akan tahu siapa awak dan apa kegiatan yang awak jalankan. Selama ini saya diam, diu.gut macam-macam. Kita serah pada pihak berkuasa.

Terdahulu, menerusi Instagram Stories, bekas isteri aktor Fizo Omar ini mendakw4 dia telah difitn4h oleh individu yang digelar ‘S’ dan dkwanya ini bukan kali pertama terjadi.

Ig story asal:

Mawar Dah Kahwin?

Dalam perkembangan lain Usahawan tudung, Mawar Karim dikhabarkan sudah berkahwin dengan seorang ahli perniagaan berasal dari Utara tanah air.

Des4s-desu.s tersebut didedahkan seorang netizen kepada Kosmo! Online menerusi direct message (DM) Instagram.

“Mawar tu dah kahwin dengan di Bukit Tinggi, Pahang,” tulis satu sumber ringkas melalui DM yang ditingg4lkan.

Turut disertakan dengan pended4han tersebut termasuklah beberapa keping gambar pengasas jenama Tudung Fareeda itu dengan tirai latar (backdrop) tertera pangkal namanya dan lelaki berkenaan seperti digambarkan berapa pada hari bahagia mereka. Antara VIP yang juga kenalan terdekat pengantin yang turut ialah pelakon era 1990-an Mas Anizan serta isteri kepada seorang menteri Kabinet.

“Dia dah 5 Februari,” tambah sumber.

Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan kesahihan sama ada benar atau tidak keaslian gambar tersebut.Yang jelas, hanya Mawar dilihat berpakaian serba putih seperti lazimnya digayakan pengantin pada hari pernikahan.

Usaha Kosmo! Online untuk mendapatkan penjelasan Mawar atau nama sebenarnya, Mawar Abdul Karim, 33, juga belum berhasil apabila panggilan telefon dan pesanan yang ditinggalkan di WhatsApp tidak berbalas.

Semalam, Kosmo! Online melaporkan bekas isteri kepada pelakon, Fizo Omar itu sedang dalam proses mengenali hati budi seseorang yang berkerjaya seorang ahli perniagaan juga berasal dari Utara tanah air.

Sungguhpun begitu, Mawar ketika ditemu bual enggan mendedahkan status lelaki itu kerana menurutnya, hubungan mereka masih terlalu awal untuk dik0ngsikan kepada umum iaitu lebih kurang setahun perkenalan

Sumber: Mawar Karim

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "‘Jangan Jadi Penvnggang Agama, Munaflk’ – Mawar Karim Mula B0ngkar Perkara Ini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*