“Tak Boleh Bangun, Tak Boleh Susu…,” – Saklt Kepala Tervk, Syatilla Melvin Kembali Masuk Hospital Lepas 4 Hari Bers4lin

Selepas empat hari menjalani prosedur pembed4han mel4hirkan anak ke tiga, pelakon, Syatilla Melvin memaklumkan dirinya kini terpaks4 kembali dan mendapatkan raw4tan di hospital.

Menurut Syatilla, ketika ini, dia mengalami simptom s4kit kepala yang agak tervk sehingga menyebabkan dirinya tidak mampu bangun serta menyusukan b4yinya itu.

“Hari ke empat lepas Caesarean. Tump4s lagi ke pangkuan hospital balik

“Kena spinal headache attack yang sangat ter0k. Tak boleh bangun, tak boleh susu baby dan even tak pegang baby sangat pun.

“Ser1k ya Allah. Doakan Tilla,” tulisnya.

Perkhabaran tersebut dimaklumkan sendiri oleh isteri kepada pelakon Shaheizy Sam itu menerusi hantaran terkini di laman Instagram.

Dikesempatan itu juga, Syatilla turut berharap agar semua pihak dapat mendoakan semoga keadaan kesihatannya dapat kembali pulih seperti sedia kala.

Terdahulu, Syatilla telah selamat mel4hirkan caya mata ketiganya yang diberi nama Salama Samheizy pada tanggal 9 Mei lalu.

Sam dan Syatilla telah mendirikan rumah tangga mereka pada tanggal 8 Februari 2016.

Hasil perk0ngsian hidup tersebut, pasangan ini turut dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Syeriv Samheizy dan Sarima Samheizy.

Komen Netizen:

Sumber & Kredit Foto: Instagram Syatilla Melvin

sumber:MH

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Tak Boleh Bangun, Tak Boleh Susu…,” – Saklt Kepala Tervk, Syatilla Melvin Kembali Masuk Hospital Lepas 4 Hari Bers4lin"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*