Digarl Pvnca ‘Tol4k Palang’ Nk Masuk Rumah, Ini Tindakan Terkini Awal Ashaari Elak Pengurusan ‘B0doh’

Menerusi satu ker4tan klip yang diambil oleh sal4h seorang peminat selebriti Awal Ashaari yang dikatakan menjadi perbualan ramai dengan kes yang tidak diketahui punc4 kenapa tangan selelbriti terb4bit dig4ri ketika di mahkamah tersebut.

Menggunakan aplikasi ‘live’ di Instagram, beliau memberi kenyataan penuh mengenai peristiwa yang menimp4 beliau dan keluarga dan kes tersebut masih berterusan walalupun sebab dan punc4 kes terb4bit tidak masuk dek akal manusia.

Beliau menyuarakan pada media sosi4l kerana beliau merasakan hal ini tidak adil kerana beliau tidak menceder4kan sesiapa tapi masih perlu digarl ketika sidang mahkamah bersidang pada ketika itu.

Klip tersebut menceritakan kenyataan yang diberikan secara ringkas oleh selelbriti terkenal tersebut.

Awal hanya menol4k palang

Apa yang di lapor oleh pengurusan

Jual Rumah

Awal Ashaari menyatakan bahawa beliau dan isteri ingin menjual kembali rumah tersebut walaupun sudah siap diubah suai dan kawasan tersebut merupakan kesukaan mereka sekeluarga.

Mereka menyuarakan untuk menjual kerana pihak pengurusan yang terlalu p3lik dan ‘b0doh’ menggunakan undang undang walaupun beliau tidak menggunakan sebarang keker4san sepanjang beliau ke rumah tersebut.

Awal Ashaari hanya menyatakan bahawa beliau cuma ingin pulang ke rumah terb4bit dan menol4k menggunakan tangan palang yang berada di rumah tersebut kerana ingin memasuki rumah tersebut.

Walaupun beliau cuma lambat membayar utiliti rumah tersebut, namun beliau masih pemilik rumah terb4bit tetapi pihak pengurusan di situ ber4ng dan membawa kes tersebut sehingga ke mahkamah dan akib.atnya selebriti tersebut perlu digar1.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

Pelbagai komen diberikan seperti :

@suzanacukzz:hati3 smua..kes ni kslahn besar dlm negara kita…. klau kau der4 org tu slah kecik tau.

@NH_emasbajet:Mesti dia sed1h. 14yrs duk kat situ. Kecew4 dengan management. Terus nk jual

@maninnnnn:sed1h tengok video dia keluar court tutup tangan dia yg bergar1 sebab taknak kacau ment4l anak dia kalau anak tertengok dia bergar1

@Eda76:kalau ikut bukan kes melib.atkan nyawa org pun… sabar Awal Ashaari… semoga Allah permudahkan urusan Awal n scha

@Harry…:kadang management tu suka buat undang2 sendiri.. kadang geram juga beli rumah mahal2 tak blh masuk rumah sendiri. kadang guess kita dtg mcm2 nak

@AFEEDA AKMAR:Allah nk angkat darjat awk smga dberi kesabaran&ketabahan dan dmurahkan rezki selalu..aamiin

@shima_hasin:macam umah aku ukay perdana ada guard pun org boleh masuk romp4k elok2 kami letak guard sendiri pakistan baik n alim doeang tak kasi . sebb guard

@Mommy Aydell:Kes mcm ni senang polis layan aku ni dkt 2 tahun kes pec4h amanah wlaupn report dh setahun tp mcm xjalan kes tu. Ntah brpa lama nk tggu.

@Teratak Kami:Sed1hnya… Sy tgk dari awal dulu dia beli rumah bkn rumh baru pom.. Tp sebb dia suka sgt kawasan situ.. Eemm sump4h sed1h

@Estefania:Kalau aku pun elok jual dan pindah je dari situ, bila dah jadi kes sampai macam tu, rasa dah tak syok nak stay

Beliau juga menyuarakana lagi bahawa hal tersebut masih dapat diselesaikan dengan kata maaf sahaja walalupun beliau dikatakan menceroboh1 rumah tersebut walaupun beliau merupakan pemilik rumah terbabit. Hal ini menjadikan kes tersebut kelihatan tidak masuk dek akal namun sikap Awal yang cuba menyelesaikan hal ini mengikut prosedur yang ditetapkan oleh pihak pengurusan tersebut membuatkan ramai emos1 kerana kelihatan tidak begitu adil dan hal ini dkaitkan dengan kes yang pernah gemp4r baru baru ini iaitu Kes Bainun yang masih belum selesai hingga kini. Semoga Awal Ashaari dan keluarga beliau dapat diberikan kesabaran untuk menyelesaikan kes tersebut dengan baik sekali.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram, sinetronmalaya. com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Digarl Pvnca ‘Tol4k Palang’ Nk Masuk Rumah, Ini Tindakan Terkini Awal Ashaari Elak Pengurusan ‘B0doh’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*