Tervk Aeril Zafrel Kena Kec4m Sebab Komen Post USTAZ KAZIM ELIAS. Aeril Terp4ksa Tampil Beri Penjelasan Kenapa Dia Komen Begitu

Pelakon, Aeril Zafrel menjelaskan mengenai pertanyaannya kepada penceramah bebas dan pendkwah popular, Datuk Kazim Elias di Facebook baru-baru ini yang mencipta kontroversl dan menyebabkan dia dikec.am hebat netizen.

Dalam hantarannya di Facebook, Aeril menjelaskan bahawa dia mengajukan soalan di Facebook Kazim berdasarkan pemerhatiannya mengenai peny.akit kulit mister1 dipercayai kesan sih1r yang kelihatan seperti solekan kesan khas.

“Ya, memang saya tahu ustaz tengah s4kit kena buatan orang sekarang ini. Tapi, gambar yang ustaz muat naik, berdasarkan pemerhatian saya nampak seperti kesan solekan khas.

“Pertanyaan saya pun berdasarkan gambar yang ustaz muat naik, bukan menidakkan ustaz s4kit selama ini,” tulisnya.

Aeril juga tidak menol4k bahawa sikap masyarakat terutamanya netizen hari ini yang lebih terburu-buru melemp4rkan kec4man.

“Tapi, itulah. Orang kita ini pun, saya tanya saja, dah berb4kul kena mak1,” tulisnya.

Dalam hantaran sama, Aeril turut memuat naik komennya di Facebook Kazim serta komen balas berbentuk kec4man yang dilemp4rkan kepadanya

“‘Shooting’ kan ni ustaz?” soalnya dalam ruangan komen itu.

Aeril juga turut memuat naik beberapa tangkap layar perbualan dengan jurusolek kesan khas yang turut menunjukkan beberapa sil1kon yang digunakan dalam proses solekan kesan khas.

Terdahulu, Kazim memuat naik gambar gambar tangannya yang dikatakan mengalami mas4lah kulit dipercayai kesan sih1r disertakan dengan keterangan meminta b4ntuan sesiapa yang mampu mengubati peny4kit mister1 dialaminya.

“Sesiapa yang boleh tolong ubatkan saya, tolonglah. Berat mata memandang, berat lagi bahu yabg menanggung. Kepada Allah saya berserah,” tulisnya.

Harian Metro semalam melaporkan pen.afian Kazim kononnya dia membuat gimik dan strategi pemasaran untuk filem lakonannya, Zim Zim Ala Kazim.

Sumber : HMETRO ONLINE

Be the first to comment on "Tervk Aeril Zafrel Kena Kec4m Sebab Komen Post USTAZ KAZIM ELIAS. Aeril Terp4ksa Tampil Beri Penjelasan Kenapa Dia Komen Begitu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*