[VIDEO] Gelagat kucing ‘naik’ vacum buat ramai terhibur

Tak dinafikan, ramai yang suka membela kucing di rumah kerana kecomelan mereka ini. Namun ada kalanya, kucing sering melakukan perkara-perkara di luar jangkaan dan memeningkan kepala pemilik mereka.

Haiwan kesayangan seperti kucing ini sudah tentu menjadi pilihan ramai untuk dipelihara. Bukan sahaja sifatnya yang cukup manja dan sukakan perhatian, malah haiwan ini juga dapat membuatkan pemiliknya rasa gembira dengan kehadiran mereka.

Menerusi satu video tular di laman tiktok krtnrhmn, dapat dilihat telatah beberapa ekor kucing ‘bermain’ berdekatan dengan sangkar mereka.

Namun, salah seekor daripada kucing tersebut mencvri perhatian ramai apabila dilihat duduk di atas vacum yang digerakkan secara automatik oleh pemiliknya.

“Memang vacuum aku tu barang mainan korang pun,” tulis krtnrhmn di ruangan kapsyen.

Video:

IMG_2240

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 265k tontonan, 30.5k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat kucing tersebut.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "[VIDEO] Gelagat kucing ‘naik’ vacum buat ramai terhibur"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*