(Video) “Dia suka cover tu punya brand…” Tokti Miliki Beg Jenama Mαhαl, Tapi Sikapnya Pula Dipuji Ramai

Penyanyi dan usahawan terkenal Datuk Seri Siti Nurhaliza bukan sahaja terkenal dengan bakat dalam bidang nyanyian malah keperibadian yang tinggi. 

Seorang yang sentiasa tersenyum dan ramah mesrah setiap kali bertemu dengan peminat, malah seorang yang juga merendah diri. 

Baru – baru ini tu’lar sebuah video yang memaparkan beberapa beg berjenama yang dipakai oleh Datuk Siti beserta dengan harganya. 

Setiap harga yang dipaparkan bukan biasa – biasa dan ada yang hampir mencecah sehingga RM 100 ribu. 

Apa yang membuat peminat memuji Datuk Siti, ada seorang peminat memaklumkan Datuk Siti tidak akan menunjukkan logo begnya. 

Ini menunjukkan Datuk Siti bukanlah seorang yang suka bermegah – megah dengan kekayaan yang ada dan merupakan seorang yang ‘menun’duk ke bumi’. 

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet turut menceritakan keperibadian Datuk Siti meskipun sudah bergelar artis popular. 

“Selalu tlg pegang kan jer nak letak merata se’ramm selalu kepit letak atas riba jer, tapi kak iti jenis jaga semua beg beg dia sangat cermat.” 

“And dato siti ni tak suka tunjuk logo bag dia. Haritu ada nampak video dia cover bag dia.” 

“Dia pernah ckp, dia x suka beg2 branded pun. tp dato K suka hadiahkan. jadi dia pakai la sbb appreciate apa suami bagi.” 

“Tokti kalau bawa handbag dia suka cover bag tu punya brand. Tak suka tunjuk jenama. Humble sungguh laaaaa.” 

“She penah ckp yg she x suke shopping sgt brg2 brand.. smue brg2 die byk husband die yg suggest… bagus kan!” 

“Ya.. dato mesti akan angkat beg tanpa tunjuk depan beg.. she is super2 humble..” 

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Gambar, ctdk

Video, @baghaunter