Mengejutkan! Baby Shima sebenarnya Berstatus Janda!

Baru-baru ini, tvlar di laman sos1al apabila penyanyi dangdut kontroversi, Baby Shima atau nama sebenarnya Nor Ashima Ramli sebenarnya berstatus janda selepas seorang pengguna TikTok menyebarkan gambar perkahwinannya bersama seorang jejaka.

Menerusi gambar yang dimuat naik oleh pengguna @penjahatdunia di laman TikToknya, dia mendedahkan beberapa keping gambar perkahwinan Baby Shima bersama suaminya yang bernama Afrendie Affendy.

Perk0ngsian itu telah mengejvtkan ramai pihak dan mencetvskan pelbagai re4ksi netizen yang tidak mengetahui bahawa penyanyi dangdut yang berusia 30 tahun itu sebenarnya pernah mendirikan rumah tangga.

Bukan itu sahaja, ada juga segelintir daripada netizen yang memaklumkan mereka sudah lama mengetahui bahawa Shima pernah berkahwin dengan seorang lelaki dari Labuan yang juga  merupakan pengurusnya pada tahun 2015.

Namun begitu, sejauh mana kesahihan menegenai gambar dan status Baby Shima yang dikatakan seorang jand4 masih tidak dapat dipastikan lagi.

Sumber : OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber