Malaysia Tew4s Dalam Perlawanan Bola Sep4k, Reaksi S4yu Kanak-kanak Ini Pula Tarik Perhatian

Walaupun tidak terlibat secara langsung, kebiasaannya peminat atau penonton turut akan terasa effect kemenangan ataupun kekalahan itu.

Begitu juga dengan satu video yang tular baru-baru ini berkenaan seorang budak lelaki mengalirkan air mata setelah menonton skuad Harimau Malaysia tewas dalam perlawanan bola sepak telah mendapat perhatian ramai.

Menerusi video yang dimuat naik oleh @fatinfaqihah__ di TikTok, kelihatan seorang kanak-kanak lelaki sedang menonton perlawanan bola sepak bersama keluarganya di kaca televisyen.

Apa yang mencvri perhatian ramai adalah apabila budak lelaki tersebut dilihat sangat sedih serta mengalirkan air m4ta ak1bat kekalahan pasukan negara dalam perlawanan malam itu.

“Men4ngis sebab bola. Itulah Khaled Mikael dari dulu lagi ,” tulis fatinfaqihah__ di ruangan kapsyen.

Video:

IMG_1762

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 482.3k tontonan, 36.8K tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata menunjukkan pelbagai reaksi terhadap video tersebut.

Komen netizen:

Sumber : fatinfaqihah__

Sumber : https://www.keramatviral.com/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber