[VIDEO] Neelofa Men4ngis Dapat Tengok Helaian Rambut Milik Rasullullah

Usahawan terkenal, Noor Neelofa sekali lagi mencurl perhatian warganet di media sosi4l. Kali ini, Neelofa dilihat seb4k ketika berpeluang melihat helaian rambut milik Nabi Muhammad SAW di Persada Johor International Convention Centre.

Menerusi perkongsian di Instagram (IG), pelakon berumur 33 tahun itu melawat Pameran Sejarah Nabi & Sahabat bersama Persetvbuhan Kasih Neelofa, baru-baru ini.

Pemilik nama Noor Neelofa Mohd Noor mengabadikan kenangan berharga ketika melihat beberapa barangan peribadi milik Rasulullah di Instagram Stories.

Ada helaian rambut, ceblsan jubah dan capal Nabi. Merem4ng bulv r0ma dan rasa ibarat begitu hampir dengan Nabi tercinta.

Selain itu, bekas hos program MeleTOP ini juga dilihat menitiskan air mata beberapa kali sepanjang berada di pameran tersebut.

Dalam video lain di TikTok, pemilik akaun @moi_mademoiselle turut berasa hib4 melihat ri4k wajah isteri kepada pendakwah bebas, Haris Ismail.

Video:

IMG_2102

Di ruangan komen, rata-rata wargamaya tersentuh hati selepas melihat rakaman video itu. Rata-ratanya merasai perasaan yang sama seperti ibu kepada Muhammad Bilal.

Komen Netizen:

Sumber: TikTok @moi_mademoiselle

Sumber : https://ohbulan.com/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber