V1ral Semula Lesti Diberi Kapal RM11 Juta, Bekas Staff B0ngkar Rizky Banyak Loan

K0nflik rumah tangga Lesti Kejora dan Rizky Billar nampaknya masih menjadi tanda tanya sama ada mereka akan berbaik atau membawa haluan berbeza selepas ini.

Sejak berita pengan1ayaan tersebar, banyak video lama yang tvlar semula meny4ksikan kehidupan pasangan tersebut seakan-akan menyembunyikan dvka di sebalik bahagia.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Muhammad Rizky Billar (@rizkybillar)

Jangan terlalu banyak drama, dede pening…Mas4lahnya Rizky banyak loan, nanti yang pening kat rumah siapa?

Sal4h satunya adalah ketika sambutan hari jadi Lesti yang ke-23 tahun pada bulan lalu, Rizky dilihat menghadiahkan sebuah kapal yacht mewah. Walaupun ia merupakan pemberian si suami, reaksi penyanyi dangdut tersebut nampak sangat mur4m dan langsung tidak gembira ketika dibawa masuk ke dalam.

Menurut lap0ran Suara Jogja, difahamkan harga bernilai RM11,552.05 itu terlalu mahal tambahan pula Rizky dikatakan mempunyai komitmen hut4ng ansurans lain. Tampak wajah Lesti begitu kecew4 kerana pembelian kapal terbabit tidak dibincangkan bersama terlebih dahulu.

Tak tahulah perasaan miliki kapal ni…Tapi lain kali cakaplah dulu – Lesti

Memberi gambaran bahawa hut4ng baru akan memeningkan kepala, ramai mendakw4 selama ini Lesti yang harus melunaskan semua pembayaran nanti. Apalagi sebelum ini Rizky dikatakan bergantung hidup pada duit isterinya.

Wajah jengkel artis berkenaan memang tidak dapat disor0kkan langsung, sementara suaminya menganggap keputu.san memiliki kenderaan air mewah itu sebagai membanggakan dan gempak.

Mempunyai hobi memancing, Rizky juga akui pemilikan kapal berkenaan akan memudahkan aktiviti pergerakan termasuklah keseronokan pancing ikan di tengah laut.

Abangkan suka memancing, sekarang bolehlah nikmati…Dapat pergi tengah laut, lagi best – Rizky

Walaupun pembelian kapal itu adalah satu prank sahaja lalu digantikan dengan hadiah kereta mewah sebenar, namun gambaran wajah yang ditunjukkan membuat netizen merasakan seolah segala komitmen selama ini sebenarnya ditanggung oleh Lesti.

Kenyataan itu sepertinya dikuatkan lagi dengan pendedahan s4lah satu bekas pekerja Leslar Entertainment.

“Hut4ng ansurans mereka sangat-sangat banyak. Saya jadi kru produksi mereka selama setahun. Memang nampak Lesti banyak ‘dimanfaatkan’ oleh Rizky”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : ES

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber