“Saya Berdua Tak Pernah Tinggal Dia..” – Tiga Tahun Dengan Arwah, Ini Komen Suami Tentang Anak

Suami kepada m4ngsa m4ut terperangkap dalam kereta terb4kar selepas kem.alangan di Kilometer 45.7 Lebuh Raya Utara Selatan malam tadi mendedahkan isteri, Nurul Nazihah memintanya keluar dulu daripada kereta untuk selamatkan diri.

Memetik laporan Kosmo!, mangs4 menyuruh suaminya, Redzuan Jamil keluar kerana ketika itu memang ada satu jalan keluar daripada cermin atas kepala suami.

“Awak keluar dulu” – Nurul Nazihah

Redzuan terus keluar kemudian cuba selamatkan isteri tetapi tak sempat. Dia cuba kop4k cermin depan dan menarik arw4h keluar tapi g4gal.

Saya cuba kopak pintu penumpang pula tetapi dia tak boleh keluar kerana kakinya ters3pit di dashboard. Ketika itu kereta saya pula mel3tup kemudian api mula marak.

Ketika itu dia masih cuba selamatkan isteri tapi ditarik orang awam yang melihat api semakin besar.

Berdua ke mana-mana pergi

Dalam temu bual itu, Redzuan berkata, dia dan isteri tak pernah berenggang sebelum ini. Ke mana sahaja dia pergi, dia akan berdua bersama isteri walaupun untuk urusan kerja.

3 tahun dengan dia saya takde anak. Jadi saya berdua tak pernah tinggal dia mana-mana saya pergi. Saya tak pernah tinggal dia. Melainkan kalau dia ada kerja dia kata tak boleh ikut baru saya tinggal dia tapi memang kebanyakannya saya tak pernah tinggal dia lah. Masa saya berdua je dengan dia.

Kakak Arw4h Ucap Terima Kasih Kepada Semua

Menurut kakak arw4h lagi, adik beliau sebenarnya tidak h4mil seperti yang perkatakan oleh sesetengah pihak

Kongsinya lagi, ketika kejadian mereka dalam perjalanan dari Kluang menuju ke Gelang P4tah untuk ke stadium menyaksikan perlawanan bola Johor Darul Takzim (JDT).

Jen4zah Nazihah selamat dikebumikan
Jenaz4h Nurul Nazihah Kamalul Arifin, 28 yang mavt dalam kemal4ngan ngeri di Kilometer 45.7 Lebuhraya Utara-Selatan, Arah Selatan dekat Sedenak, semalam, selamat dikebumikan di Tanah Perkubu.ran Islam Kampung Temenin Lama, Kota Tinggi, Kota Tinggi, petang ini.

Jenazah Nurul Nazihah atau dikenali di kalangan ahli keluarga sebagai Azi selamat dikebumikan kira-kira jam 3.40 petang.

Lebih 100 sanak-saudara dan rakan taulan membanjiri kawasan tanah perk.uburan berkenaan bagi memberi penghormatan terakhir.

Suasana tenang mula bertukar hib4 sebaik van yang membawa jen4zah Azi memasuki kawasan perkubu.ran kira-kira jam 3.30 petang.

Sebelum itu, jen4zah disolatkan di Masjid An-Nur Kampung Lukut Batu Empat sebelum di bawa kediaman ibu bapanya.

REDZUAN (kiri) dan Kamalul Ariffin (kanan) menyiram air ketika pengebumian Nurul Nazihah di Tanah Perkub.uran Islam Kampung Temenin Lama, Kota Tinggi. FOTO NUR AISYAH MAZALAN

Tinjauan di rumah keluarga mangs4 di Kampung Lukut Batu Empat sejak pagi tadi mendapati ratusan saudara mara dan sahabat handai memenuhi perkarangan rumah keluarga Azi bagi menunggu ketibaan jen4zah Allahyarham.

Malam tadi tular video meny4yat hati seorang suami yang menj3rit dan merintih memaklumkan isterinya berada di dalam kenderaan yang sedang marak terb4kar.

Video berdurasi satu minit 37 saat itu memperlihatkan lelaki itu memanggil isterinya dan menyatakan tidak akan meningg4lkan isterinya.

Dalam kemal4ngan ngeri kira-kira jam 7.45 malam tadi itu, dua individu m4ut dalam kenderaan yang marak terb4kar selepas kereta dinaiki terbabit kemal4ngan babitkan empat kenderaan, di Kilometer 45.7 Lebuhraya Plus Utara Selatan, Arah Selatan, berhampiran Sedenak.

REDZUAN ditenangkan ahli keluarga dan rakan ketika pengebumian Nurul Nazihah di Tanah Perkuburan Islam Kampung Temenin Lama, Kota Tinggi. FOTO NUR AISYAH MAZALAN
Ketika kejadian, Nurul Nazihah Kamalul Arifin, dipercayai tersepit di tempat duduk penumpang hadapan sementara suaminya berjaya ditarik keluar dari kereta oleh orang awam.

Identiti seorang lagi mangs4 dari kereta berasingan masih belum dapat dikenalpasti.

Kredit: Kosmo!

Be the first to comment on "“Saya Berdua Tak Pernah Tinggal Dia..” – Tiga Tahun Dengan Arwah, Ini Komen Suami Tentang Anak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*