Terasa Hati Harga Dibandingkan Kerana Berniaga Di Kampung, Jawapan Anissa Faizul Raih Sokongan Ramai!

Selain Kieda Crepe tersohor di Kepala Batas, di Kelantan pula kedai isteri kepada Youtuber dan pengarah filem terkenal, Syahmi Sazli iaitu Anissa Faizul yang diberi nama Beli Dessert semakin hari, makin mendapat sambutan luar biasa penduduk di negeri tersebut dan acap kali menjadi tumpuan di media sosial.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Anissa Beauty (@anissafaizul)

Mana tidaknya, orang ramai sanggup beratur demi mendapatkan pelbagai jenis dessert yang dijual di kedai Anissa Faizul. Meskipun begitu, nampaknya terdapat satu komen daripada seorang individu membuatkan Anissa Faizul terpanggil untuk menjawabnya.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Anissa Beauty (@anissafaizul)

IMG_20221019_074619
Pelanggan Beli Dessert baru-baru ini.

“Dekat bandar memang standard harga macam tu, ni dekat kampung (kg) barang-barang pun senang dapat. Sepatutnya 8 ringgit lagi berbaloi,” komen terbabit ditinggalkan menerusi salah satu video dikongsikan Anissa Faizul yang membuat review salah satu makanan yang ada di kedainya.

Komen yang membandingkan harga di bandar dengan kampung itu menyebabkan Anissa Faizul tampil menjawabnya dengan memuat naik video.

VIDEO 1 

VIDEO 2

Perkongsian Anissa Faizul itu bagaimanapun menarik ribuan komen ditinggalkan oleh netizen yang turut menyelar dakwaan barang di kampung senang diperoleh malah rata-ratanya berpendapat bahawa harga barang dijual sama sahaja malah lebih susah untuk diperoleh di kampung kerana tidak banyak pilihan berbanding di bandar.

“Kampung ka bandar ka lebih kurang je…”

Anissa

“Kat kg barang barang lagi mahal kot sebab kedai tak banyak…”

IMG_20221019_073525

“Terus semangat Nisa…”

Anissa

“Teruskan Kak Nisa…”

IMG_20221019_073620

Sumber : HCL

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber