“Akhirnyα Sarah tumbαng juga…” Masuk Hospitαl Setelah Pulang Dari Dubai, Ini Keadααn Terkini Puteri Sarah

Pelakon Puteri Sarah Liyana telah dimasukkan ke sebuah pusat perub4tan di Kuala Lumpur sebaik saja pulang dari Dubai baru – baru ini, kerana mengalami kepen4tan. 

Puteri Sarah berkongsi ke Insta Story miliknya memohon ma4f buat peminatnya dari Singapura dan semua pihak kerana tidak dapat meneruskan kerja. 

Tambahnya lagi, buat masa sekarang dia memerlukan rehat serta pant4uan daripada dokt0r dan akan kembali bekerja semula setelah sihat sepenuhnya. 

“Akh1rnya Sarah tumb4ng juga. Saya perlukan rehat dan perlu dipant4u oleh dokt0r, InsyaAllah apabila sihat Sarah akan bekerja semula. 

“InsyaAllah kepada semua peminat Sarah di Singapura, kita akan bertemu di lain masa. Doakan Sarah. Saya sayang semua,” kongsi Sarah di laman Insta Storynya. 

Puteri Sarah juga berkongsi foto dirinya sedang dirawat di sebuah pusat perubatan dengan permohonan ma4f kepada semua pihak yang terlibat kerana terp4ksa membat4lkan temujanji tersebut. 

Menjengah ke ruangan komen, rata – rata rakan selebriti serta para peminat mendoakan kesembuhan buat Puteri Sarah. 

Allah suruh rehat. Terlalu banyak kerja. Gws sister.

Speedy recovery kak.

Patut video latest muka kurang semangat. tak sihat rupanya. get well soon.

Untuk makluman, Puteri Sarah sebelum ini mengerjakan umrah di Mekah bersama dua anaknya dan kemudian terus bercuti ke Dubai sebelum pulang ke Malaysia. 

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Sumber: 

[1] Rujukan, rotikaya

[2] Gambar, puterisarahliyana