“Hidayah Tak Guna S1hir, Ali Ni Memang Hati Berniat Burvk, Dia Memang Nak Rumah Tu” – Jiran Abam Bocey

Perselisihan faham antara pelawak Ali Puteh dan kakak iparnya, Siti Norhidayah Mohd Ali nampaknya masih belum menemui titik noktah. Malah, pelbagai kenyataan berbalas yang dikeluarkan oleh kedua-dua pihak.

‘Kami tak nampak pula Dayah tabur barang’

Menerusi hantaran yang dimuat naik adik Hidayah iaitu Mohd Zainuddin di Facebook, dia mended4hkan komen jiran arw4h Abam yang mend4kwa mengetahui apa sebenarnya yang berlaku di rumah Abam. Malah, mereka mend4kwa melihat ada beberapa orang lain yang berada di dalam rumah berkenaan.

Kami jiran dah tahu lama perangai dia sebenarnya tapi kami diam tapi sekarang tak boleh diam sebab dia fitn4h kakak ipar dia sendiri. Kami tak nampak pula yang Dayah tabur barang, yang kami nampak korang semua memang ada dalam rumah tu, bila Dayah balik korang keluar cepat-cepat. Nampak tak kau berlakon je la, kau ingat kami ni jiran tak nampak ke.

Tidak terhenti di situ, jiran mendakwa sebenarnya Hidayah bukanlah seorang pen1pu malah dia juga tidak melakukan perbuatan ‘sy1rik’ seperti yang did4kwa sebelum ini.

Dayah tak men1pu, tak menggunakan s1hir pun. Ali ni memang hati dia berniat burvk. Dia memang nakkan rumah tu, takut orang tudvh dia tamak harta arw4h. Dia letak adik dia.

Benda-benda yang Ali d4kwa tu adalah perbuatan abang ipar dia. Nak memburvkkan Dayah. Rumah tu hak mutlak anak arw4h, ingat baik-baik. Jangan sentiasa merancang hal burvk sesama adik bradik, ingat ada yang tahu hal sebenar dan nampak. Netizen tak tahu boleh kau t1pu. Kau ingat jiran-jiran ni bvta.

Bagaimanapun, sejauh mana kesahihan perkara tersebut belum dapat dipastikan lagi.

Komen jiran

Sumber: Mohd Zainuddin

Sumber : https://ohbulan.com/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber