“Ala..Zara kenapa pakai baju ketat sangat..Tak elok lah.” – Netizen beri teguran pakaian yang dipakai oleh Zara Zya tidak sesuai untuk digayakan

Pada tahun 2013 gabungan pasangan hero dan her0in drama Love you Mr Arr0gant pernah menyebabkan fen0mena kepada rakyat Malaysia dengan gabungan Zara Zya dan Azlee Khairi. Kini para peminat dapat mengub4ti kerinduan apabila mereka sekali lagi digabungkan dalam drama Seadanya Aku yang sedang ditayangkan di TV3.

Melalui gambar yang dimuat naik di laman IG tv3 untuk mempromosikan drama terbabit, para peminat dilihat tidak senang dengan baju yang dikenakan oleh Zara Zya yang dilihat agak ketat. Malah ada juga yang meminta agar gambar itu sebaiknya dipadamkan.

Mungkin Zara Zya tak sedar tentang baju yang dipakainya. Semoga lepas ni Zara lebih berhati-hati ketika memilih pakaian. Sebagai artis setiap pemakaian, perbuatan dan tutur kata akan menjadi perhatian para peminat. Ambillah tegvran sebagai nasihat sebab peminat sayang dan prihatin pada Zara.

GiIer kurus sekeping zara zya dlm gmbr ney!

Warna baju cantik dah.. tp agak ketat skit shgga mnmpkkan sos0k tubvh si pemakai itu.

Akhir zaman, lepas ni baju transparent pula

Apa-apa pun suka sangat lakonan Zara dalam drama Seadanya Aku. Jom kami kongsikan sedikit tentang sinopsis drama ni. Sekarang dah masuk episod 12 taw.

Aufiya mempunyai kisah silam yang burvk. Aufiya bertunang dengan Taufik dan bakal mendirikan rumah tangga. Segala persiapan telah pun dilakukan, hari pernikahan pun tiba. Bagaimanapun Taufik tidak hadir kerana tidak dapat menerima kisah lepas Aufiya. Oleh kerana tidak ingin malu, Zarul telah bersedia jadi lelaki menggantikan Taufik.

Akhirnya pernikahan Aufiya dan Zarul pun berlangsung. Apa yang jadi konfliknya, Zarul ini merupakan teman lelaki kepada kawan baik Aufiya sendiri.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Be the first to comment on "“Ala..Zara kenapa pakai baju ketat sangat..Tak elok lah.” – Netizen beri teguran pakaian yang dipakai oleh Zara Zya tidak sesuai untuk digayakan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*