“Kembar Anzalna”- Sherry Alhadad yakin seiras Anzalna, komen baIas dari Anzalna memang kelakar habis.

Pelakon dan pengacara Sherry Alhadad memang dikenali sebagai seorang yang kelakar. Boleh dikatakan setiap program yang diacarakan mendapat tempat di kalangan penonton. Walaupun sering membuat lawak dan berseloroh atas pentas tetapi Sherry juga bijak mengawal keadaan dan tidak membuat lawak yang meIampau.

Seperti yang semua orang tahu, Sherry sekarang dalam perjalanan untuk mengurangkan berat badan. Memang dah banyak sangat perubahan yang kita dapat lihat. Bagus Sherry mengamalkan diet dan cara hidup yang sihat dan bukanlah ambil langkah yang drastik untuk kuruskan badan. Bila badan makin mengecil ni bertambah cantik la Sherry. Katanya iras Anzalna Nasir!

Melalui foto yang dimuat naik oleh Sherry sendiri, gaya dan rambut tak ubah seperti Anzalna. Yakin betul Sherry!

Kembar @anzalnanasir88

Rakan-rakan artis dan peminat trurut sama meninggaIkan komen dan terhibur dengan gelagat Sherry. Tapi apa yang lebih kelakar apabila Anzalna turut memberi komen baIas.

Sherry u memang jelita dgn wajah begini…kalau u slim lagilah sebiji Anzalna tau..

Wow…cantikk ..make up mcmni..baru ada kelainan k.sherry

Memang sama! Tapi fav kita tetap yang dalam gambar ni

Sherryyyyy i ger4m tau dgn u… Selalu terhibur…haha

i admire ur beautiful soul inside out kakak chantik @sherry_alhadad

Suka betul kami dengan Sherry Al Hadad ni. Semoga Sherry akan terus maju dalam bidang industri. Sekarang pun stesyen TV berIumba-Iumba nak ambil Sherry jadi pengacara.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

 

Be the first to comment on "“Kembar Anzalna”- Sherry Alhadad yakin seiras Anzalna, komen baIas dari Anzalna memang kelakar habis."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*