“Lelaki Hid4p Kan$er Terjvn Bangvnan”

Kuantan: Tertek4n kerana menghid4p kan$er tir0id tahaap empat dipercayai pvnca seorang lelaki bertindak terjvn dari tingkat empat Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA), di sini, hari ini.

Ketua Polis Daerah Kuantan Asisten Komisioner Mohamad Noor Yusof Ali berkata, lelaki berusia 55 tahun itu meninggaI dunia di tempat kjadian akib4t par4h di kepala.

Katanya, sias4tan awal mendapati mang$a yang juga petani ditemvi dalam keadaan meni4rap di atas tanah berhampiran lobi h0spital pada 2.25 petang.

“Mang$a dipercayai terjvn dari tingkat empat bangunan HTAA yang menyeb4bkan keceder4an di kepala, tengkuk, mulut dan disahkan meninggaI dunia di tempat kejadi4n.

“Hasil sias4tan lanjvt mendapati tiada unsvr jen4yah dike$an. May4t mangs4 kemudiannya diserahkan kepada Jabatan F0rensik HTAA untuk bed4h sia$at,” katanya dalam kenyataan media, hari ini.

Beliau berkata, berdasarkan laporan, mangs4 dari Kampung Sri Jaya, Maran menerima raw4tan dan berada di wad h0spital sejak 16 Disember lalu.

Katanya, isteri mang$a memakIumkan bahawa suaminya menghid4p kan$er tiri0d tah4p empat sejak setahun lalu dan sering ke h0spital untuk menjalani raw4tan kem0ter4pi.

“Mangs4 juga mengadv kepada isterinya ingin m4ti kerana tidak tah4n dengan kesakltan di bahagian kep4la,” katanya.

Sumber:hmetro

Be the first to comment on "“Lelaki Hid4p Kan$er Terjvn Bangvnan”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*