Selepas Tervk Dikec4m, lbu Neelofa BataI Permohonan ‘trademark’

Selepas tervk dikec4m netizen berikutan lsu trademark produk Daging Harimau Men4ngis, lbu kepada Neelofa, Datin Noor Kartini telah membuat keputusan untuk membataIkan pemohonan cap dagangan bagi nama Hariamau Men4ngis.

Akan bataIkan dalam masa terdekat
Menerusi lap0ran daripada Harian Metro, Noor Kartini memakIumkan akan membataIkan pemohonan tersebut dalam masa terdekat.

“Saya membuat keputusan untuk membataIkan permohonan ‘trademark’ nama Harimau Men4ngis dengan secepat mungkin.”
“Tujuan asal saya memohon trademark ini adalah hanya untuk melindungi jenama perniagaan saya dan juga ejen jualan kami daripada masaIah produk tirvan,” Katanya dalam sidang media secara maya hari ini.

Tak niat nak ‘car4s’ rezeki orang
Dalam lap0ran itu juga, beliau memohon ma4f dan sama sekali tdak berniat untuk menutvp rezeki mana-mana pihak. Oleh itu, beliau berharap agar penjelasan yang dibuat dapat menghentikan segala lsu supaya ia tdak terus berlarvtan.

“Saya percaya rezeki kita masing-masing datangnya daripada Allah SWT.”
“Diharap dengan penjelasan ini lsu ini selesai dan tdak berpanjangan,” Katanya.

Terdahulu, produk Daging Harimau Men4ngis yang dikeIuarkan oleh Datin Kartini dibawah nama Auntytinikitchen ini telah mendapat kec4man hebat oleh warganet susvlan daripada video yang tuIar mengatakan nama Harimau Men4ngis merupakan cap eksklusif produk keIuarannya.

Walau bagaimanapun Ketua Pengarah MyIPO Datuk Mohd Roslan Mahayudin tampil menjelaskan permohonan cap dagang bagi jenama ‘Harimau Men4ngis’ masih di peringkat pemerik$aan.

Beliau diminta untuk tdak membuat kenyataan mendahului MyIPO memandangkan permohonan tersebut baru dibuat sekitar November tahun lalu.

Sumber: Hmetro

Be the first to comment on "Selepas Tervk Dikec4m, lbu Neelofa BataI Permohonan ‘trademark’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*