Salam tapi mata pandang ke lain – “Macam tak ikhlas je nak minta maaf…”

SUSULAN vi ral video sekumpulan remaja mempermainkan lelaki tua sehingga terjatvh dari motosikal sehingga mengundang kem4r@han netizen baru-baru ini, mereka yang terlibat akhirnya tampil memohon maaf, lapor The Reporter.

Melalui video yang dikongsikan di Facebook, kesemua remaja berkenaan telah memohon maaf terhadap m4ngs@ secara bergilir dengan berjabat tangan dan mmluknya.

Namun, ramai netizen yang mem per ti kaikan cara empat remaja itu yang dilihat tidak ikhlas ketika memohon maaf pada mang sa.

“Tengok minta maaf macam terpak sa je, tak nampak ikhlas pun. Tengok air muka diorang pun tahu. Tak kes!an ke kat pakcik yang korang persen da kan tu? Tengoklah ayah pada pakcik tu, mesti dia sedih tengok budak muda memper mainkan anak dia macam tu,” kata Puan Zuera.

“Aku cukup pantang bila budak-budak baru nak up ni, bila salam dengan orang tua matanya ke lain! Aku tuju khas untuk budak baju hijau tu. Kau dah buat na ya kat orang tu, boleh buat muka selamba pulak!?” kata Halim.

Terdahulu, video berdurasi 21 saat itu dipercayai berlaku di pantai timur, menunjukkan seorang lelaki muda mengacah-acah m4ngs@ yang membonceng motosikalnya.

Berdasarkan video tersebut, m4ngs@ dilihat mahu membonceng motosikal lelaki yang tidak memakai baju berusia lingkungan 20-an itu. Namun, lelaki terbab!t sudah merancang untuk mempermainkannya.

Secara tiba-tiba lelaki itu memulas throttle dan mengangkat bahagian depan motosikalnya menyebabkan m4ngs@ terjatuh dan terh3nt@k di tanah sambil ditertawakan oleh sekumpulan anak muda itu.

Sumber: The Reporter

Be the first to comment on "Salam tapi mata pandang ke lain – “Macam tak ikhlas je nak minta maaf…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*