Lepas Minta Netizan Bertenang, Apa Yang Neel0fa Baru K0ngsi Buat Ramai Berbulu Tengok

Kuala Lumpur: Penularan beberapa foto pasangan selebriti Neelofa dan suaminya, PU Riz yang did.akwa berada di Langkawi, Kedah untuk berbulan madu baru-baru ini, cukup mengg.emparkan industri hiburan tanah air.

Bagaimanapun segala keke.liruan berkenaan terjawab, apabila pasangan pengantin baru itu rupa-rupanya terbang ke pulau peranginan terbabit untuk menghadiri pembukaan cawangan sebuah jenama minuman f.rancais terkenal.

Menganggap k.ontroversi yang muncul memiliki hikmah tersendiri, Neelofa tidak menyangka kini kedai yang bakal dibuka itu sudah diketahui ramai.

“Bertenang semua di luar sana, tak ‘launch’ lagi (tapi) ‘free m.arketing’ dah g.egar satu negara.

“Syukur rezeki Allah atur. Sekarang berjuta orang tahu outlet saya akan dibuka di Langkawi,” tulisnya menerusi hantaran di Instagram Story miliknya.

Terdahulu dilaporkan Neelofa dan PU Riz ke Pulau Langkawi atas urusan kerja dan bukan berbulan madu seperti tular di media sosial.

Mengesahkan perkara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Brickfields, Superintendan Basri Sagoni berkata, Neelofa ke pulau peranginan berkenaan bersama tiga yang lain.

Pasangan sejoli ini dimaklumkan berada di pulau peranginan terbabit untuk mengadakan lawatan kerja dengan sebuah jenama minuman francais terkenal.

Menjelaskan kekel.iruan yang timbul dalam kalangan netizen, Pengarah Urusan Kumpulan Chatime Malaysia, Aliza Ali memberitahu pasangan ini menghadiri pembukaan beberapa cawangan di Langkawi, Sungai Petani dan Kangar.

Status Terbaru Neelofa Ketenangan

Neelofa terima anugerah Tokoh Sayyidatina Juwairiyah Al-Harith

KOTA BHARU: Selebriti popular, Noor Neelofa Mohd Noor, 32, terima anugerah Tokoh Sayyidatina Juwairiyah Al-Harith Bagi Kategori Tokoh Berpengaruh Mega atau Influencer daripada Kerajaan Negeri Kelantan.

Neelofa menerima anugerah berkenaan sempena sambutan Hari Sayyidatina Khadijah (HSK) 2021.

Anak kelahiran Pasir Mas yang juga usahawan berjaya itu adalah salah seorang daripada 14 wanita menerima anugerah pada majlis berkenaan.

Anugerah disampaikan oleh Timbalan Menteri Wanita, Keluarga Dan Masyarakat Datuk Siti Zailah Mohd Yusoff di Kota Darulnaim, di sini, semalam.

Bukan itu sahaja, wakil keluarga Neelofa juga tidak hadir ke majlis untuk menerima anugerah itu.

HSK adalah program tahunan yang diperkenalkan kerajaan negeri bagi meraikan, mengiktiraf peranan dan sumbangan wanita dalam pembangunan di negeri ini.

Program itu dianjurkan oleh Urus Setia Kebajikan, Pembangunan Keluarga dan Wanita Negeri Kelantan.

Penerima tokoh menerima sijil, plak, dinar emas dan kitab tafsir Al-Azhar, selain hadiah iringan seperti kerongsang, selempang, hamper, persalinan batik dan sejambak bunga.

Kredit : HMetro

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

 

Be the first to comment on "Lepas Minta Netizan Bertenang, Apa Yang Neel0fa Baru K0ngsi Buat Ramai Berbulu Tengok"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*