[VIDEO] Line Internet Buat Hal Masa Tengah Kelas, Pelajar Ini Kongsi Detik-Detik Melucukan

Seperti semua sedia maklum, dengan pandemik yang berlaku sekarang menyebabkan banyak perkara terpaksa dilakukan secara online

Hal ini termasuklah pelajar yang terpaksa mengikuti kelas mereka secara online untuk mengelakkan penularan wab4k berbahay4 ini daripada mer3bak.

Sudah pasti ada mas4lah yang akan berlaku bila semuanya perlu dibuat secara online. Tambahan lagi jika kawasan rumah anda sering mengalami masalah line internet.

Sama seperti video yang tular baru-baru ini di TikTok apabila seorang gadis berkongsi kesukarannya menghadiri kelas online mencuri tumpuan ramai.

Lihat video penuh itu di bawah

Cara jalan lain untuk masuk kelas walaupun line internet tiada

Menerusi video tersebut, gadis berkenaan berkongsi ceritanya semasa dia mengalami sedikit masalah ketika mahu menghadiri kelas online.

Difahamkan, pada hari tersebut juga dia mempunyai presentation bersama ahli kumpulannya yang lain. Tetapi, timbul pula detik-detik mencemaskan apabila line internet di rumahnya semua mempunyai masalah menyebabkan dia gagal untuk memasuki kelas tersebut.

Namun, dia kemudian memikirkan cara lain untuk menghadiri kelas tersebut tanpa perlu menggunakan internet, memandangkan turn dia untuk presentation semakin hampir.

Apa yang lebih menghiburkan adalah dia mengambil jalan dengan menelefon rakannya menggunakan telefon rumah sambil membentang kerjanya. Perkara tersebut menjadikan dia kelihatan seperti pramugari yang memberikan announcement di dalam kapal terbang.

“At least you have effort sis! Respect!” – Netizen

Sementara itu, tinjauan di ruangan komen mendapati rata-rata netizen turut memuji cara gadis itu mencari jalan bagaimana mahu mengikuti kelas tersebut walaupun mempunyai masalah internet.

Ketika artikel ini ditulis, video berkenaan telah meraih 93.8K views, 18.2K likes dan 461 comments di TikTok.

Berikut di bawah adalah antara komen menarik daripada netizen di TikTok:

Tak pernah terfikir nak buat macam tu. Bagus idea dia 😀

Sumber:seismik

Be the first to comment on "[VIDEO] Line Internet Buat Hal Masa Tengah Kelas, Pelajar Ini Kongsi Detik-Detik Melucukan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*