Dapat Nota Abang Hensem, Reaksi Pekerja Ini Bikin Berdek4h

Sekarang ini memang ramai yang lebih selesa membeli barang secara atas talian sahaja lagi-lagi dalam situasi seperti sekarang ini. Baru-baru ini pula, seorang pekerja courier menarik perhatian ramai apabila dia berkongsikan satu nota yang diterimanya.

Biasanya untuk barang-barang yang frag1le atau mudah pec4h, pasti akan diletakkan notis dan sebagainya. Namun lain pula dengan seller ini yang meletakkan satu nota yang membuatkan ramai terhibur melihatnya.

Di dalam video yang dikongsikan ini, pekerja itu berkongsikan nota yang ditampal pada bungkusan barang itu. Pada nota itu turut tertulis pesanan meminta pekerja untuk tidak mencampakkan barang itu kerana ianya mudah pecah.

Apa yang menarik perhatian ialah seller itu siap memanggil ‘abang courier handsome’ di dalam nota itu. Lebih mencuit hati, reaksi pekerja itu kemudian turut membuatkan ramai berdek4h melihatnya.

Pekerja itu kemudian dilihat meletakkan bungkusan itu dengan penuh berhati-hati di atas lantai. Bukan itu saja, dia juga siap duduk tersenyum-senyum pula selepas itu gara-gara menerima pujian dari nota itu.

Di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama berdek4h melihat gelagat pekerja ini. Malah ramai juga yang berseloroh akan menulis nota yang sama selepas ini pada bungkusan barang mereka.

Sumber: media viral

Be the first to comment on "Dapat Nota Abang Hensem, Reaksi Pekerja Ini Bikin Berdek4h"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*