Tular Lelaki Cuba Rasa Per1t Ber4nak, Baru Sekej4p Dah Ser1k

Mereka yang bergelar wanita merupakan manusia yang paling kuat dalam dunia ini kerana mampu menahan sakit dan peritnya beranak. Tiada lelaki yang tahu akan sakit dan peritnya dan mengeluarkan satu nyawa. Namun dengan adanya teknologi terbaru kini, telah wujudnya satu alat merupakan simulator tentang sakitnya melahirkan seorang bayi.

Mencuba alat ini, sepasang suami isteri youtuber Muhsin Yusni. Videonya telah dimuat naik semula di laman TikTok sehingga menjadi tular.

Melihatkan Muhsin yang menjerit meraung kerana mengalami rasa sakit yang sama dengan wanita yang melahirkan anak. Itu baru sekejap sedangkan realitinya ada yang mengalami kontrasi sehinga berjam-jam lamanya.

Namun isterinya hanya gelak sahaja melihat keadaan yang menghiburkan itu. Baru suami tahu macam mana perasaan isteri meneran, sakit dia macam mana. Jadi hargailah pengorbanan seorang yang bergelar wanita dan ibu.

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang turut terhibur dengan keadaan itu dan juga turut meninggalkan komen masing-masing.

Video penuh boleh tonton di Youtube Muhsin Yusni

Sumber:MotifViral

Be the first to comment on "Tular Lelaki Cuba Rasa Per1t Ber4nak, Baru Sekej4p Dah Ser1k"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*