“Tersenyum Saya, Tapi Tetiba Jadi Seb4k”- Netizen. Video Gelagat Frontliners Yang Gigih Menari Semata-Mata Untuk Hiburkan Kanak-Kanak Membuatkan Ramai Terhibur.

Dalam keadaan negara yang masih menghadapi CVD-19, pasti membuatkan ramai yang tertek4n memikirkan keadaan ini kerana ianya menyer4ng sesiapa sahaja tidak mengira usia. Malahan di pusat kuar4ntin sendiri terdapat pelbagai peringkat umur yang terpksa berada disana termasuk lah anak kecil. Jadi tugas frontliner yang menjaga pusat sangatlah penting demi menjaga mereka semua.

Begitu lah dengan video yang mulai tul4r di media sosial kini, yang menunjukkan gelagat frontliners yang sedang menghiburkan seorang kanak-kanak.

Seorang pengguna TikTok yang memuat naik satu video gelagat Frontliners yang menghiburkan anak buahnya membuat kan ramai terhibur.

Bukan terhibur melihat kanak-kanak tersebut, tetapi terhibur dengan gelagat seorang petugas yang menari-nari mengalah kan kanak-kanak tersebut.

Mulai tular apabila ada yang memuat naik video tersebut di laman twitter.

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang terhibur dengan gelagat petugas-petugas di pusat kuarantin kerana gigih melayan karenah kanak2 tersebut. Turut ada yang mendoakan kesembuhan kanak2 tersebut.

Sumber:motifviral

Be the first to comment on "“Tersenyum Saya, Tapi Tetiba Jadi Seb4k”- Netizen. Video Gelagat Frontliners Yang Gigih Menari Semata-Mata Untuk Hiburkan Kanak-Kanak Membuatkan Ramai Terhibur."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*