Viral Bakat Solekan Persis Jackie Chan, Jurusolek Ini Dipuji Netizen

Solekan kini tidak lagi terbatas dengan hanya memakai produk asas diwajah seperti foundation, lipstik dan bedak sahaja namun kini tidak dinafikan solekan semakin menjadi popular dengan bermacam-macam teknik yang mengagumkan.

Kini orang ramai juga dapat belajar cara solekan yang lebih style dimana ada juga jurusolek yang mencabar diri untuk membuat solekan mengikut wajah-wajah orang lain.

Seperti mana yang dapat ditonton dalam satu rakaman video yang dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok atas nama, Make up by Zaross yang difahamkan seorang jurusolek apabila bakat solekan yang ditunjukkan membuatkan netizen begitu kagum.

Ini kerana, dia yang menerima permintaan daripada salah seorang netizen memintanya membuat solekan persis pelakon terkenal, Jackie Chan lalu tidak semena-mena dia terus menyahutnya.

Walau bagaimanapun hasilnya mengvndang netizen memberikan pujian terhadap bakat solekan jurusolek ini yang mana anda boleh lihat sendiri, hasilnya boleh tahan sama dengan wajah pelakon popular itu.

Dalam pada itu, netizen juga ada meninggalkan permintaan untuk jurusolek berbakat itu untuk membuat solekan seperti selebriti-selebriti terkenal yang lain.

Apa pendapat anda?? Jangan lupa komen dan share ya!!

Follow kami di page Facebook Dunia Media

Sumber:catatan terakhir & tiktok makeupbymuazaross

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Be the first to comment on "Viral Bakat Solekan Persis Jackie Chan, Jurusolek Ini Dipuji Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*