‘Simple’ Tapi Bermakna! Ayda Jebat Pilih Nama ‘INI’ Untuk Anak Sulung Nya

Selepas genap seminggu melahlrkan cahaya mata pertama, penyanyi dan pelakon Ayda Jebat berkongsi nama dan mended4hkan wajah an4k perempuannya kepada orang ramai.

Ayda atau nama sebenarnya Nur Suhada Jebat memilih nama Ana Nayla untuk bayl tersebut menerusi perkongsian satu video pendek di laman Instagram memaparkan wajah anaknya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ayda Jebat (@aydajebat)

Assalamualaikum uncle and aunty! Sepatutnya keluar harini tapi tak sabar nak jumpa uncle aunty hihi! Doakan Ana Nayla supaya sentiasa, selamat, disayangi & menjadi anak yang baik ya,” tulis kapsyen posting berkenaan.

Malah, penyanyi lagu Pencvri Hati itu dan suaminya yang juga pengacara, Nabil Mahir turut membuka akaun Instagram untuk anak mereka @ananaylaofficial yang kini mencecah lebih 15,000 pengikut.

Rata-rata pengikutnya terpegun melihat kecomelan wajah Ana Nayla selain mendoakan zuriat pasangan itu menjadi anak solehah untuk kedua ibu bapa.

Terdahulu, pelakon drama Bukan Gadis Biasa itu memaklumkan terp4ksa bersal1n secara pembed4han seminggu lebih awal dari tarikh yang ditetapkan.

Pasangan tersebut mendirikan rumah tangga pada 1 Januari lalu selepas sembilan bulan mengikat tali pertunangan secara dalam talian berikutan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Sumber: Instagram Ayda Jebat

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "‘Simple’ Tapi Bermakna! Ayda Jebat Pilih Nama ‘INI’ Untuk Anak Sulung Nya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*