Demi cari rezeki, Puteri Qaseh Pelakon Filem ‘Penunggang Agama’ Segera cvcuk vaks!n – “Dapat tiga job tapi tolak… terlepas semua”

DEMI mahu kembali aktif dalam aktiviti seni, pelakon cilik Putri Qaseh tidak ketinggalan untuk segera menerima sun.ti.kan vak.sin.

Ujar Qaseh atau nama sebenarnya Putri Syahadah Nurqaseh Izwandy, memandangkan dia mencari rezeki dalam bidang seni, remaja berusia 13 tahun itu perlu akur dengan syarat yang ditetapkan agar setiap pelakon dan kru terlibat mestilah leng.kap vak.si.nasi.

“Saya baru terima dos pertama vak.sin jenis Pfi.zer pada Khamis lepas. Saya ambil vak.sin sebab nak mulakan penggambaran.

“Susah juga kalau belum vak.sin, sebelum ni dapat tiga tawaran berlakon tapi ter.pak.sa tolak sebab belum vak.sin… terlepas semua,” katanya kepada mStar.

Sebelum ini Qaseh turut berkongsi video dia menerima sun.ti.kan vak.sin secara pandu lalu.

Tambah pelakon filem Penunggang Agama ini lagi, selain bagi memudahkan untuk kembali bekerja, dia juga mahu menyahut saranan kerajaan agar golongan remaja dan pelajar sekolah menerima sun.ti.kan vak.sin.

Malah ibunya sendiri turut menggalakkan dia menerima sun.ti.kan pe.lali berkenaan untuk keselamatan diri dan orang di seke.liling.

“Saya ambil vak.sin bukan sebab ter.pak.sa… tak ada paksaan. Saya terima atas dorongan ibu.

Walaupun dah vak.sin tapi saya masih ri.sau sebab ia bukan jaminan untuk kita tidak dij.ang.kiti Co.v.i.d-19.

PUTERI QASEH

PELAKON

“Ahli keluarga yang lain pun sudah vaksin, ada yang dah lengkap dua do.s. Alhamdulillah semuanya sihat.

“Syukur juga buat masa ni saya tak ada apa-apa kesan sampingan, harap semuanya okay je,” katanya.

Dalam pada itu ujar Qaseh dia tetap akan mengutamakan kesihatan dan sentiasa mematuhi prosedur operasi standard (SOP) walaupun sudah melengkapkan vak.si.nasi kelak.

Qaseh bakal muncul dalam filem Penunggang Agama 2 bermula 19 Oktober ini.

“Walaupun dah vak.sin tapi saya masih risau sebab ia bukan jaminan untuk kita tidak di.jang.ki.ti C.o.vi.d-19.

“Pergi penggambaran pun risau, tapi apa-apa pun perlu la ikut SOP seperti yang ditetapkan,” katanya.

Berkongsi tentang kerjaya seni, Qaseh berkata filem Penunggang Agama 2 lakonannya akan menemui penonton di Astro First bermula 19 Oktober ini.

Filem seram thriller arahan Syafiq Yusof itu sebelum ini berjaya meraih kutipan sebanyak RM3 juta.

Terdahulu, kerajaan membenarkan remaja berusia 12 hingga 17 tahun yang layak menerima vak.sin C.o.v.i.d-19 perlu mendapatkan persetujuan ibu bapa sebelum diberikan suntikan itu.

Golongan itu hanya boleh menerima vak.sin C.o.v.i.d-19 jika didaftar sebagai tanggungan atau ‘depen.dent’ dalam aplikasi MySejahtera oleh ibu atau bapa mereka.

Sumber:mstar Via River

Be the first to comment on "Demi cari rezeki, Puteri Qaseh Pelakon Filem ‘Penunggang Agama’ Segera cvcuk vaks!n – “Dapat tiga job tapi tolak… terlepas semua”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*