Fazura terkejvt dapat suprise “Sampai Senget2 Mommy Dukong Fatima “

Sejak kebelakangan ini nama Fazura sering menjadi bualan warganet. Pelakon dan usahawan ini cukup disenangi ramai kerana sikap merendah dirinya. Malah paras rupanya yang jelita dan penampilan sopannya juga menjadi perhatian ramai.

Terbaharu Fazura menyambut hari jadinya yang ke-38. Disebabkan itu satu video baru yang dimuat naik oleh selebriti ini telah membuatkan ramai ‘cair’ melihatnya. Dalam perkongsian rakaman tersebut dapat dilihat Fazura diberi kejutan hari jadi oleh suaminya sendiri dan keluarga serta rakan rapat.

Fazura yang memasuki satu ruang di sebuah hotel bersama anaknya Fatima menjadi tumpuan. Penampilannya berbaju ringkas berwarna merah jambu turut jadi bualan. Malah aksi sweet Fazura bersama Fattah Amin turut membuatkan ramai tersenyum melihatnya.

Berikut adalah rakaman Fazura diberi kejutan hari jadi yang dimuat naik menerusi Instagram milik selebriti ini:

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Nur Fazura (@missfazura)

Perkongsian rakaman oleh pasangan sama cantik dan sepadan ini telah meraih lebih 255 ribu tontonan selepas dua jam dimuat naik di Instagam Fazura. Rata-rata warganet memuji selebriti jelita ini dan berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen:

Sumber:berita hangat

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Fazura terkejvt dapat suprise “Sampai Senget2 Mommy Dukong Fatima “"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*