“Sabar je lah!”- Ibu Plan Nak Buat Bekalan Air, Sekali Anak Dan Ayah Mandi Dalam Air Kolam Tadahan

Bermula 13 hingga 16 Oktober 2021, beberapa kawasan di negeri Selangor akan menghadapi kr1sis ketiadaan air ak1bat kerja-kerja penambahbaikan dan penyenggaraan aset-aset krit1kal di Loji r4watan Air Sungai Selangor Fasa 1 (LRA SSP1).

Oleh hal yang demikian, kebanyakan isi rumah di kawasan-kawasan yang akan terj3jas perlulah membuat persediaan awal dengan menyediakan bekalan air yang mencukupi agar dapat meneruskan aktiviti harian dengan selesa.

Lain pula ceritanya dengan akak ini, plannya yang ingin menyimpan air tadahan di dalam kolam mandian anaknya terg4nggu apabila suami dan anak-anaknya ‘k4ntoi’ tengah seronok mandi-manda dalam kolam tersebut.

Dengan kapsyen “Sod Ba Ro”, pemilik akaun TikTok Kylieyaa ini terlihat p4srah melihat anak-beranak tersebut enjoy ‘berendam’ dalam kolam air tadahannya. Dikatakan mereka ‘k4ntoi’ setelah ibu saudaranya memberitahu anaknya tengah happy berenang bersama ayahnya semasa beliau sedang berada di tempat kerja.

Video:

Gelagat ayahnya yang menyorok di dalam kolam setelah si ibu pulang dari tempat kerja mengvndang tawa para netizen.

“Ingat menyorok Ummi tak nampak ke ayah dia?”- Kylieyaa

Rupanya, ramai juga yang mengaku guna idea yang sama untuk tadah air dalam kolam anak-anak. Tetapi yang kelakarnya, kebanyakan daripada mereka berfikiran yang sama, tak0t anak buat ‘waterpark‘ depan rumah masa musim tak ada air tu.

Yang buat si ibu lagi p4srah apabila mereka dengan happy beritahu dah simpan sedikit air untuknya sebanyak dua baldi. S4bar je lah…

Komen netizen:

Sumber: Lobak Merah Via Sinar Viral Network

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Sabar je lah!”- Ibu Plan Nak Buat Bekalan Air, Sekali Anak Dan Ayah Mandi Dalam Air Kolam Tadahan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*