Tayang Foto ‘UItrasound’ B4yi, Cristiano Ronaldo Umum Bakal Dapat sepasang!

Pemain bola sep4k terkenal dunia, Cristiano Ronaldo mengumumkan berita gembira di media sosial hari ini, dengan memuatnaik foto bersama pasangannya Georgina Rodriguez sambil menayangkan gambar ‘ultrasound’ bayi di Instagram.

Bakal Jadi Bapa Pada Enam Orang Cahaya Mata

Seperti sedia maklum,Cristiano merupakan bapa kepada empat orang cahaya mata, Cristiano Ronaldo Junior, Alana Martina Dos Santos Aveiro, Eva Maria Dos Santos, dan Mateo Ronaldo.

Namun ,kini pemain bola sep.ak tersohor ini berkongsi berita gembira bahawa keluarga mereka bakal menerima kehadiran sepasang anak kembar bersama kekasih tercintanya itu tidak lama lagi.

Foto – Instagram @cristiano

Satu Dunia Kongsi Kegembiran Dan Ucapan Tahniah

Berita yang dikongsi itu, membuatkan orang ramai dari seluruh pelosok dunia meluahkan rasa gembira buat pemain bola sep4k tersebut. Malah mereka turut membanjiri ruangan komen di Instagram hantaran atlet sukan kacak ini.

Kebanyakan komen yang membanjiri ruang komen Cristiano adalah ucapan tahniah dan pelbagai emoji yang menggambarkan kegembiraan mereka terhadap berita yang dikongsikan atlet tersebut.

Sumber:murai

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

 

Be the first to comment on "Tayang Foto ‘UItrasound’ B4yi, Cristiano Ronaldo Umum Bakal Dapat sepasang!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*