Gemp4r’Kisah Benar :Lima Tahun May4t Pelacvr Diku’bur Macam Binatang ‘Tapi Masih Utuh Dan Wangi’ – Ini Sebabnya

Ambillah Taul4dan Dari Kisah Ini.

”Kami semua sudah jij1k melihat tingkah laku si pela cur mawar tu” itulah luahan salah seorang penduduk yang turut di diami oleh mawar lia amelia yang dikatakan pemb4wa si4l dalam kampung tersebut. Hidup seb4tang kara adalah sesuatu yang sangat meny4kitkan bagi mawar,tidak ada satu saudara pun yang membujuk mawar untuk kembali kejalan yang di redhai oleh Allah.

Dengan wajah yang cantik mawar dengan mudah mendapat pelanggan baik dari pelanggan kelas bawah, pertengahan hingga pelangggan dari kelas atasan. Mereka mer4tah tubvh mawar dengan hanya dengan memberikan uang yang di janjikan.” ingin balas dndam” itulah tujuan mawar menggad4ikan maru4hnya.hari hari dilalui dengan pel0kan lelaki yang silih berganti.

Bertahun sudah berlalu mawar dijangkit1 peny4kit kr0nik,tidak seorangpun kawan tetangga yang peduli padanya, apatah lagi mahu menghulurkan bantuan,itu sangat jauh sekali. Bahkan saat mawar men1nggal ia di anggap satu kem4tian seperti binatang (mawar tidak dikubvrkan layaknya seorang manusia) ia ditanam jauh dari kampung dan tidak diberi tanda.tiada doa dan tiada bacaan tahlil.

Lima tahun kemudian tidak ada seorangpun yang mengenang mawar,bagi penduduk kampung mawar adalah satu gambar yang harus di padamkan dari sejarah kampung itu. Baru baru ini dikutip dari portal siraman.com kampung mawar Digemparkan oleh sebuah projek besar untuk pembuatan jalan tol yang berkebetulan melewati kampung tersebut termasuklah kvbur mawar yang tidak bertanda.

Difahamkan berkali kali jentol4k berkekuatan ratusan tan g4gal setelah di arahkan untuk menggali tanah tersebut,tanah di kawasan itu seperti batu karang yang sangat kvkuh tidak tersentuh sama sekali oleh jentolak kami, akan tetapi dengan cangkul petani biasa tanah itu mudah untuk di gali,seolah tidak terjadi keanehan apa apa.kata saksi.

Harum yang kami clum ini tidak pernah ada di bumi,itulah luahan seorang lelaki separuh baya yang menjadi mandor dalam projek tersebut.semua warga gemp4r dan disi4sat jas4d siapa yang mengeluarkan wangian itu. Seorang rakan mawar yang telah bertaubat menjadi seorang pel4cur menceritakan bahwa sebenarnya mawar sudahpun bertaubat setahun sebelum ia meningg4l.

Dia sudah bertaubat sebelum ia men1nggal,dia tidak menceritakan taubatnya itu kepada siapapun termasuk kepada saya dan juga rakan rakan yang lain”ujar dian teman rapat mawar lia amelia.

Setelah rakan mawar menceritakan segalanya terlihat ramai penduduk kampung yang meny3sal dengan tom4han mereka sebelum ini,setelah di makamkan seperti binatang selama 5 tahun akhirnya jasad mawar di kuburkan dengan cara islam yang sempurna di iringi dengan doa doa dari pada rakan dan juga saudara sekampung mawar.

Dikutip dari sebuah portal islamiah serantau,(dalam bahasa daerah) di artikan oleh eberita.org.katanya kejadian ini benar benar berlaku di negara jiran.tempat dan nama sebenar nama sebenar dalam cerita di rahasiakan.

Sumber Dan Rujukan

Majalah Harian

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Gemp4r’Kisah Benar :Lima Tahun May4t Pelacvr Diku’bur Macam Binatang ‘Tapi Masih Utuh Dan Wangi’ – Ini Sebabnya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*