Aidil Zafuan Tlmang B4by Ketiga, TMJ Ucap Tahniah – “Alhamdulillah, Akhirnya Dapat …,”

Pemain Bola Sepak Johor Darul Ta’zim ()DT), Aidil Zafuan mengucapkan rasa syvkur setelah isterinya, Zarema Zainal selamat mel4hirkan cahaya mata ketiga semalam.

Berita gembira itu dik0ngsi Aidil menerusi hantaran terbaharu di akaun Instagram beserta foto yang merakamkan dirinya sedang tersenyum sambil memandang anak perempuannya.

“Alhamdulillah isteri saya telah selamat mel4hirkan bay1 perempuan pada 27.12.2021. Terima kasih kepada semua yang mendoakan saya dan isteri,” coretnya.

Dalam pada itu, baginda Tunku Mahkota Johor (TMJ), Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim juga turut mengucapkan tahniah kepada Zafuan.

“Akhirnya dapat seorang Puteri Aidil. Alhamdulillah. Tahniah,” @hrhcrownprinceofJohor

Bagaimanpun Aidil dan isterinya masih belum mended4hkan wajah dan nama puteri mereka. Aidil dan Zarema mendirikan rumah tangga pada tahun 2014. Hasil perkahwinan itu, pasangan ini dikurniakan dua cahaya mata lelaki, Ayden Zeeyad dan Ayres Zachary.

KOMEN NETIZEN:

Aidil Zafuan Dan Zarema Zainal Selamat Diijabkabulkan Pada Hari Jumaat Bersamaan 14 Mac 2014.

Aidil Zafuan yang juga merupakan bekas suami kepada pelakon Rita Rudaini telah pun selamat diijabkabulkan dengan pilihan hatinya, Zarema Zainal dengan hanya sekali lafaz pada jam 10.50 pagi.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Aidil Zafuan Tlmang B4by Ketiga, TMJ Ucap Tahniah – “Alhamdulillah, Akhirnya Dapat …,”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*