Tanya harga mask RM39 sekeping, tepvk dahi Neelofa bila dapat soalan- “Pakai sampai lunyai…”

Kini pemakaian mask atau pelitup muka menjadi salah satu l4ngkah yang mesti dilakukan oleh semua orang bagi menceg4h penul4ran cov1d-19.

Walau bagaimanapun, terdapat banyak pelitup muka yang boleh didapati oleh orang ramai dimana ada yang menawarkan mask bercor4k dan mempunyai pelbagai warna menarik.

Seiring dengan perkembangan, selebriti dan usahawan popular iaitu Neelofa dan suaminya, Haris Ismail telah mengeluarkan jenam4 mask mereka sendiri yang diberi nama, NunHa.

Pun begitu, kelihatannya pasangan sama cantik, sama pad4n ini mengvndang ramai terhibur disaat mereka dilihat memperkenalkan pelitup muka NunHa kepada umum.

Ini kerana, tidak semena-mena Neelofa yang sedang membaca pertanyaan tepvk dahl apabila ada yang mungkin ters4lah sangka harga mask dijual itu RM39 sekeping. Reaksi Neelofa dan Haris Ismail atau turut dikenali sebagai PU Riz yang menind4kkan harga itu bagaimanapun dalam pada masa yang sama mengvndang tawa ramai.

Meskipun mengetahui ia bukanlah harga yang betul namun bagi warganet juga jika harga sedemikian membuatkan mereka s4nggup menggunakannya berulang kali.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Tanya harga mask RM39 sekeping, tepvk dahi Neelofa bila dapat soalan- “Pakai sampai lunyai…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*