“Sak1t Hanya Satu Peratus Sahaja” Ini Yg Berlaku Kepada Kaki Nabila Razali Gara-gara Tersandvng

Sudah menjadi keb1asaan sesetengah selebriti terutamnya penyanyi apabila menjadi artis yang akan memer1ahkan sesuatu majlis sambutan amb4ng tahun baru baik secara terbuka mahupun acara tertutup.

Hal ini samalah seperti yang dilakukan penyanyi wanita, Nabila Razali apabila menjadi selebriti jemputan untuk mendendangkan lagu di majlis sambutan tahun baru yang diadakan secara tertutup.

Namun begitu, situasi tidak dijangk4 apabila penyanyi lagu Pem4tah H.ati itu tiba-tiba terpel3cok dan terj4tuh semasa hendak menaiki pentas.

Situasi berkenaan telah dimuat naik sendiri Nabila di media sos1alnya dengan menulis kapsyen ‘bagaimana dia memulakan tahun 2022’ pada amb4ng tahun maru malam tadi.

Walau bagaimanapun, tindakan penyanyi itu yang pandai cover selepas insiden mem4lukan itu mendapat puj1an kerana dia tetap bangun dan kembali memer1ahkan acara. Dia juga sempat mengucapkan selamat menyambut tahun baru kepada semua yang melihat persembahannya.

Kaki Nabila Razali leb4m gara-gara tersandung, tanggung malu depan tetamu – “S4kit hanya satu peratus sahaja”
MALU… Itulah perasaan penyanyi Nabila Razali yang ters4ndung ketika membuat persembahan di sebuah acara pada malam sambutan amb.ang 2022 di Menara Kuala Lumpur, pada Jumaat lalu.

Akib4t dari ins1den tersebut, kaki Nabila atau nama sebenarnya Nur Nabila Mohd Razali mengalami sedikit leb4m namun tiada keced3raan yang serius.

“Apa yang berlaku pada malam itu memang sesuatu yang sangat tidak dijangk4. Kesan daripada tersandung itu, ada leb4m sikit.

“Tak ada apa yang serius… s4kit itu ada la rasa sikit-sikit. Tapi perasaan m4lu itu lagi banyak. Nak buat macam mana, persembahan perlu diteruskan.

“Saya pun diberi tanggungjawab untuk menghiburkan tetamu yang hadir pada malam itu bersempena sambutan tahun baharu,” kata Nabila kepada mStar.

Sebelum ini, video memperlihatkan Nabila j4tuh terjelep0k ketika berjalan menuju ke pentas dengan diiringi muzik lagu Pem4tah Hat1 nyanyiannya mengundang perhatian netizen.

Waktu itu, sebenarnya dah tak fokus nak menyanyi.

Biarpun terj.atuh tanpa didug4, Nabila yang juga seorang pelakon tetap berjaya mengawal situasi dengan mengucapkan selamat tahun baru.

Dalam pada itu, penyanyi lagu Pu.tus ini mengakui rasa s4kit hilang disebabkan terlalu m4lu j4tuh di hadapan ramai tetamu.

Nabila menganggap ins1den tersebut menjadi kenangan dan penutup untuk tahun 2021 serta berharap kejadian itu tidak berulang lagi.

Video

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh mStar (@mstaronlineofficial)

Nabila dibantu dua orang selepas tersandvng.

“Ikutkan perasaan malu 99 peratus, s4kit itu hanya 1 peratus sahaja. Waktu itu, sebenarnya dah tak fokus nak menyanyi.

“Saya berharap ins1den seperti itu tidak akan berlaku lagi… Insya-Allah. Alhamdulillah, semua orang pun terhibur pada malam itu.

“Ia sebagai penutup la untuk tahun 2021 saya. Semua orang dari serius, terus gelak ketawa. Dapat pahala juga buat orang tersenyum,” ujarnya.

Rata-rata warganet telah menin.ggalkan komen yang pelbagai dengan rata-rata berasa k4sihan melihat situasi yang tidak dijangka seperti itu.

Akan tetapi mereka tetap memberi kredit kepada Nabila kerana masih lagi meneruskan nyanyian dan ada juga mengakui tidak mampu men4han gelak walaupun beras4 kasih4n melihat penyanyi tersebut j4tuh terduduk di lantai.

sumber:mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Sak1t Hanya Satu Peratus Sahaja” Ini Yg Berlaku Kepada Kaki Nabila Razali Gara-gara Tersandvng"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*