Resepsi Heliza Helmi dipenuhi ilmuwan! Gema alunan zikir, al-Quran & tazkirah

Selepas selamat bergel4r isteri, penyanyi dan aktivis kemanusiaan Heliza Helmi dan suaminya Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman diraikan dalam majlis resepsi di The Majestic Hotel, Kuala Lumpur malam tadi.

RAKAMAN VIDEO RESEPSI ADA DI BAWAH SEKALI

T4mpil dengan busan4 sedondon beron4 mer4h jambu, para tetamu undangan pasti tidak lek4ng dari melihat pasangan merpat1 dua sejoli itu yang m4nis duduk di atas pelamin

Rata-rata warganet memuj1 konsep majlis penuh bermanfaat itu serta tidak lupa mendoakan agar hubungan Heliza dan suaminya kekal bahagia hingga ke syurga dan diredhai Allah SWT.

Jom kita ‘usha’ koleksi foto pengantin baharu hasil perkongsian dua orang jurugambar, @aqo_imran dan @nb.co_ di laman Instagram. Sejuk mata memandang

Heliza atau nama penuhnya, Nur Heliza Helmi sah menjadi isteri kepada jutawan berkenaan dengan sekali lafaz di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya pada Sabtu lalu.

TONTON VIDEO DI BAWAH:

Sumber: Facebook , Instagram @aqo_imran & @nb.co_

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Resepsi Heliza Helmi dipenuhi ilmuwan! Gema alunan zikir, al-Quran & tazkirah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*