“Demi duit, demi populariti sanggup apa sahaja. ..” Netlzen dkwa Nora Danish sylrik

Gara-gara memuat naik sedvtan bab4k lakonan sebuah projek drama memaparkan majlis perkahwinan kaum India, pelakon Nora Danish ditvduh sylrik dan diminta segera bert4ubat.

Menerusi video yang dikongs1 dalam Instagram, Nora atau nama sebenarnya, Nora Mohd. Danish Hani, 39, dilihat menyertai majlis perkahwinan yang menyaksikan pasangan pengantin mengelilingi ‘api suci’.

Tampil jelita menggayakan pakaian tradisional masyarakat India iaitu legha, bagaimanapun, tidak semua dalam kalangan netlzen bersetuju dengan tindakannya itu walaupun sekadar lakonan.

Video dimuat naik yang berlatarbelakangkan patung-patung di kuil juga menyebabkan netizen melemp4rkan kata-kata kurang enak.

“Janganlah engkau mempers3kutukan Allah baik sengaj4 ataupun tidak kerana itu jalan menuju kemusyr.ikan yang nyata,” pesan seorang netizen dalam ruangan komen Instagram perkongsian video yang dimuat naik Nora.

Seorang netlzen lain meninggalkan komen: “Demi duit, demi populariti 5anggup apa sahaja. Tengoklah artis Hollywood s4nggup buka baju, s4nggup bers3tubuh untuk dirakam tayang seluruh dunia demi berlakon filem.”

Biarpun ramai ringan mulut menyifatkan tindakannya sebagai sylrik, ada dalam peminat memuji semangat muhibah pelakon yang cukup dikenali menerusi sitkom Puteri itu.

“Meriahnya. Hidup pelbagai kaum, saling menghormati agam4 serta adat resam masing-masing. Marilah berkasih sayang sesama manusia,” tulis seorang peminat.

Nora ketika dihubungi Kosmo Online menerusi pesanan WhatsApp sebentar tadi bagaimanapun engg4n mengulas lanjut situasi tersebut kerana bimb4ng hanya akan meng3ruhkan keadaan.

“Lah, saya tak baca pula komen. Kena juga ke? Saya malas komen sebab nanti jadi lebih bvruk,” balas ibu kepada dua orang cahaya mata itu ringkas.

Sumber K.ONLINE

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Demi duit, demi populariti sanggup apa sahaja. ..” Netlzen dkwa Nora Danish sylrik"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*