[VIDEO] Shuib Dtg Final Mencari Sepahtu Yang Hil4ng Tapi Jep Tak Tunggu Dan Terus Bah4n Dia Pasal DSV

Seperti semua sedia maklum satu pertandingan lawak yg diberi nama Mencari Sepahtu Yang Hil4ng adalah untuk mengisi 1 slot di dalam Sepahtu Reunion Live.

Pelbagai individu dan berkumpulan dari seluruh pelusuk negara datang untuk mencuba nasib dan mempertengahkan bakat komedi mereka.

Semalam berakhirlah rancangan tersebut dan pemenangnya adalah dari kumpulan Arteh

Program Mencari Sepahtu Yang Hil4ng 2021 telah berlangsung selama 8 minggu menampilkan 12 peserta yang terdiri daripada kumpulan, duo dan peserta solo.

Ditayangkan pada setiap hari Khamis bermula 2 Disember 2021 yang lalu bersiaran pada jam 9.00 malam di Astro Warna.

Siapa lagi kalau bukan anggota kumpulan Sepahtu yang sedang mengambil keputusan berehat dari industri seni iaitu Shuib Sepahtu.

Kehadirannya jelas membuatkan sahabat-sahabatnya terutamanya Jep mengukir senyuman tatkala Shuib menghampiri kerusi juri.

Shuib yang hadir pada segmen kedua membuatkan studio gam4t dengan sorakan kerana ramai yang mengakui rindu akan kehadirannya bersama Sepahtu lagi.

Tak hanya itu, Jep juga sempat menyanyikan lagu ‘I Want You’ milik Datuk Seri Vida yang pernah trending satu ketika dahulu sewaktu Shuib sedang memberikan komen kepada finalis yang bertanding.

Walau bagaimanapun, mereka tetap profesional dan masing-masing lebih fokus kepada memberikan komen kepada para peserta.

Namun, apa yang menarik perhatian ramai adalah tindakan spontan Jep yang menyakat Shuib dengan membuatkan gerakan seperti gaya usahawan kosmetik, Datuk Sri Vida telah mengundang tawa ramai.

video

sumber: media212

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "[VIDEO] Shuib Dtg Final Mencari Sepahtu Yang Hil4ng Tapi Jep Tak Tunggu Dan Terus Bah4n Dia Pasal DSV"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*