“Nak Apa Lagi Tak Tau” Lega Sah Berpisah, Amirah Elrah Dedah Apa Suami Buat Sepanjang 3 Tahun.

Hujung tahun lalu, h4ngat diperkatakan mengenai kem3lut rumah tangga usahawan Nur Amirah yang mend4kwa namanya dibu4ng dari syarikat Elrah Exclusive.

Difahamkan, selepas tiga tahun, barulah semuanya terb0ngkar. Amirah turut meluahkan berharap agar dirinya dilepaskan oleh si suami kerana tiada guna pun untuk bersama lagi serta mahu memulakan hidup baru.

Amirah mengakui dia memberi sepenuh kepercayaan kepada suaminya untuk menguruskan perniagaan sementara dia memberi perhatian kepada anak-anak.

Namun, tidak menyangka dian4iya oleh suaminya dan menyifatkan dirinya seperti anak patung dan tidak boleh menerima diperlakukan sedemikian.

Lebih merum1tkan lagi apabila Amirah mend4kwa suaminya seolah engg4n bekerjasama untuk berpis4h dan melepaskannya.

Katanya lagi, jika dia tidak minta untuk berpis4h, sampai m4ti dia dit1pu. Ujarnya, sudahlah haknya di ambil tetapi tidak mahu melepaskannya.

Terbaru, menerusi satu perk0ngsian di Insta Story semalam Amirah memuat naik perkembangan terbaru selepas hampir setahun turun naik mahkamah dan beberapa kali ditund4 usahawan itu mengesahkan sudah berpis4h secara rasmi dan berubah status.

SUMBER: Kisah Dunia, gulapop

Sumber :https://liveconnection24.com/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Nak Apa Lagi Tak Tau” Lega Sah Berpisah, Amirah Elrah Dedah Apa Suami Buat Sepanjang 3 Tahun."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*